ارزانترین قیمت ترشی لیته بندری

امروزه بدلیل افزایش تقاضا برای ترشی لیته، خیلی از مردم بدنبال ارزانترین قیمت ترشی لیته بندری هستند. هرچند برای مصارف جزئی، قیمت های بازار ممکن است تفاوت چشم گیری نداشته باشند اما برای افرادی که خواستار خرید عمده سرکه وردا خانواده هستند همین تفاوت های جزئی نیز در حجم زیاد بسیار چشم گیر خواهد بود.

افراد زیادی با باور به این که ترشی باعث لاغری شده و برای سلامتی مفید است، در اکثر وعده های غذایی خود مقدار زیادی ترشی مصرف می کنند اما باید بگوییم که این باور زیاد هم درست نیست و ترشی باعث افزایش اشتها و در نتیجه درصورت مصرف افراطی باعث چاقی نیز می شود پس سعی کنید در مصرف ترشی اعتدال را رعایت کنید.

ارزانترین قیمت ترشی لیته بندری

طرز تهیه ترشی لیته بندری

طرز تهیه ترشی لیته بندری

در ترشی لیته بندری نیز مانند سایر ترشی ها، نسبت مواد اولیه می تواند متفاوت باشد و لزومی به رعایت یک دستور خاص نیست اما بهتر است با آزمون و خطا دستوری ثابت را برای تهیه ترشی لیته بندری خود بیابید تا همواره ترشی های خوشمزه ای درست کنید. در این قسمت ما میخواهیم یکی از بهترین دستورهای تهیه ی ترشی لیته را برای شما ذکر کنیم.

مواد لازم برای تهیه ترشی لیته بندری:

  1. بادمجان
  2. هویج
  3. سیر
  4. سبزیجات معطر (می تواند شامل مرزه و نعناع و ترخون و گشنیز و جعفری و شوید باشد)
  5. سرکه
  6. فلفل سبز
  7. سیاه دانه
  8. کلم سفید
  9. ادویه ترشی
  10. زردچوبه
  11. نمک

همانطور که گفته شما می توانید نسبت های مطلوب از مواد اولیه را با آزمون و خطا بدست بیاورید تا ترشی طبق سلیقه شما تهیه شود.

ابتدا سربادمجان ها را جدا می کنیم و در مخلوط آب و سرکه میپزیم. سپس آب بادمجان ها را گرفته یا آن ها را کبابی می کنیم. هویج و سیر را پوست کنده و به همراه بادمجان ها کاملا خرد می کنیم. بعد از آن سبزی و فلفل سبز و کلم سفید را که از قبل خرده شده اند به مواد اضافه می کنیم و در مرحله آخر هم ادویه ترشی، سیاه دانه، زردچوبه، نمک و سرکه را به مخلوط اضافه می کنیم. کار تمام است.

 

خرید ترشی لیته بندری

خرید ترشی لیته بندری

باعث افتخار ماست که می توانیم تامین کننده این محصول خوشمزه و پرطرفدار برای مشتریان عزیز باشیم. برای اطلاعات بیشتر از قیمت سرکه 10 لیتری و نحوه خرید آن، لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما شما را از آخرین قیمت ها مطلع سازند.