با استفاده از قابلمه تفلون فرانسه دیگران نگران تغییر رنگ قابلمه های خود نباشید!

واقعیت : قابلمه برای آشپزی با پوشش‌های نچسب تفلون برای استفاده در نظر گرفته شده ایمن هستند و در واقع می‌توانند با اجازه دادن به شما در آشپزی با چربی کم یا بدون چربی به یک رژیم غذایی سالم و کم‌چرب کمک کنند.

بیش از 50 سال استفاده مصرف‌کننده، همراه با آزمایش‌های آزمایشگاهی و تحقیقات منتشر شده توسط همتایان، تأیید کرده است که قابلمه های آشپزی ساخته شده با پوشش‌های قابلمه تفلون فرانسه، هم برای مصرف‌کننده و هم برای استفاده تجاری در دمای معمولی پخت و پز ایمن هستند.

افسانه : پوشش های نچسب به راحتی از بین می روند واقعیت : برخی از پوشش‌های نچسب تفلون برای طول عمر قابلمه تضمین شده‌اند و همه به گونه ای طراحی شده اند که در برابر خرد شدن، پوسته شدن و پوسته شدن مقاومت کنند.

قابلمه

افسانه : قابلمه های با روکش نچسب را نمی توان در ماشین ظرفشویی قرار داد واقعیت : اگر قابلمه ای دارای پوشش های نچسب تفلون باشد و از یک سازنده معتبر باشد، می توان آن را در ماشین ظرفشویی قرار داد با این حال، همیشه مطمئن شوید که دستورالعمل های مراقبت از سازنده را دنبال می کنید.

افسانه : پوشش‌های سرامیکی یا به اصطلاح «قابلمه های سبز» ایمن‌تر یا بهتر از قابلمه های با پوشش نچسب برند تفلون هستند.

واقعیت : در آزمایش‌های مکرر، ظروف آشپزی با پوشش‌های نچسب تفلون عملکرد بهتری نسبت به «سرامیک» داشتند و هفت برابر بیشتر از ظروف «روکش‌شده با سرامیک» (سل-ژل) دوام داشتند. حقایقی را در مورد ظروف با روکش سرامیکی بیابید.

افسانه : پوشش های نچسب همه یکسان هستند.

واقعیت : وقتی صحبت از عملکرد طولانی مدت نچسب به میان می‌آید، پوشش‌های نچسب برند تفلون نسبت به رقبا، از جمله سرامیک یا به اصطلاح «تابه‌های سبز» بهتر عمل می‌کنند.

افسانه : “تفلون” همان PFOA است.

واقعیت : نام تجاری تفلون PFOA نیست تفلون یک نام تجاری است که متعلق به Chemours است، نه یک محصول یا ماده. این برند برای بازاریابی طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود و هرگز نباید به عنوان یک اصطلاح عمومی برای یک ماده خاص یا یک نام عمومی برای پوشش های نچسب ظروف پخت و پز استفاده شود.

در واقع، پوشش های نچسب تفلون برای ظروف پخت و پز و ظروف پخت مصرفی بدون PFOA/PFOS ساخته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.