بافت فرش ۹ متری افشان توسط دختری 10 ساله در لرستان

فرش همیشه مردم را مجذوب خود کرده است. آنها طعمی دنج و آرام به آپارتمان می دهند، اجازه می دهند دمای درک شده تا دو درجه سانتیگراد افزایش یابد و تولید ارتباط نزدیکی با صنایع دستی دارد.

ما می خواهیم دیدی همه جانبه از دنیای جادویی فرش ۹ متری افشان ارائه دهیم و از معیارهای علمی برای کمک به تشخیص فرش های باکیفیت از فرش های کم کیفیت استفاده کنیم.

راحتی، این چیزی است که همه مشتریان از فرش های خود انتظار دارند.

این راحتی را می توان در مقیاس رتبه بندی رسمی مطابق با DIN EN 1307 اندازه گیری کرد. این طیف از یک تاج در پایین ترین کلاس راحتی LC1 تا پنج تاج در بالاترین کلاس راحتی LC5 متغیر است.

معیار این رتبه‌بندی‌ها، تراکم است که بر حسب تعداد گره‌ها در هر متر مربع روی فرش در طول فرآیند تولید اندازه‌گیری می‌شود.

40000 گره در هر متر مربع در تولید فرش بسیار درشت و نه چندان راحت در نظر گرفته می شود. از سوی دیگر، تراکم گره چند صد هزار گره در هر متر مربع، نشان دهنده اوج راحتی است و در نهایت، کیفیت گره ها نیز هنگام ارزیابی ارزش فرش اهمیت دارد.

به طور کلی فرش های دستباف منحصر به فرد هستند و ارزش بیشتری نسبت به فرش های ماشینی دارند.

فرش و طبقه کاربری آنها
علاوه بر این، فرش ها با توجه به مناسب بودن به رده های کاربری تقسیم می شوند. جدول در یک نگاه نشان می دهد که فرش برای کدام اتاق ها مناسب است. فرش هایی با کلاس خدمات بالا دوام بیشتری دارند و در صورت استفاده زیاد از اتاق کمتر در معرض ساییدگی هستند.

در نتیجه، آنها باید کمتر به منطقه مونیخ برای تمیز کردن فرش آورده شوند.

فرش ها علاوه بر ماندگاری، دارای خواص خاصی هستند که با نمادهای رسمی قابل تشخیص است. هرکسی که برای دفتر کار یا منزل خود به فرش نیاز دارد باید به سازگاری فرش با چرخ‌کن برای صندلی کار خود توجه ویژه داشته باشد.

فرش‌هایی که با صندلی‌های کرچکی هماهنگ هستند با علامتی به‌عنوان مناسب برای صندلی‌های کرچکی مشخص می‌شوند که به موجب آن مناسب بودن به دو دسته مناسب برای مصارف خصوصی و تجاری تقسیم می‌شود. همین سلسله مراتب مناسب را می توان برای استفاده از پله ها نیز یافت.