بهترین فرش 9 متری سرای ایرانی رونمایی شد

فرش Yagcibedir که در منطقه Sındırgı Balıkesir تولید شده است، با بافت فرهنگی خود جلب توجه می کند.

شما می توانید این مدل فرش 9 متری سرای ایرانی را که با تعبیر لمس ساده و ساده خود برای فروش عرضه می شود، با امتیاز سلوی هالی داشته باشید.

رنگ‌های ساده و انواع نقوش در فرش یاگ‌جیب‌دیر دیده می‌شود. قالی‌های Yagcibedir توسط عشایر Yayci در منطقه غربی آناتولی بافته شد. این نوع فرش ها که رنگ های ساده و ساده در آن ها به چشم می خورد با تفاوت نقوش روی زمین جلب توجه می کند.

الگوهایی که در آنها رنگ های آبی تیره، سفید و قرمز به چشم می خورد، ساختار فرهنگی سنتی منطقه را منتقل می کند. نقوش بافته شده در قالی های Yagcibedir حول معنای خاصی پردازش می شود.

فرش یاغجی بیدیر با استفاده از پشم تولید می شود. پس از اینکه پشم به دست آمده از گوسفند با رنگ های طبیعی رنگ آمیزی شد، عمل بافت انجام می شود. فرش‌های Yagcibedir که ابتدا توسط عشایر کمان در Batı Balıkesir Sındırgı، Bigadiç و اطراف آن بافته شد. از جمله انواع فرش ارگانیک بافته شده با پشم است.

فرش هرکه
فرش های هرکه در هرکه، شهر ساحلی کوجایلی تولید می شود. این فرش‌ها که با تکنیک دستباف تولید می‌شوند، به دلیل استفاده از تکنیک دو گره با سایر فرش‌ها تفاوت دارند.

از جمله ویژگی هایی که فرش هرکه را از انواع دیگر متمایز می کند عبارتند از: با تکنیک گره دوبل تولید می شود، با تکنیک دوبل نازک و ضخیم بافتنی شده و با قیچی دستی برش داده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم فرش هرکه صد در صد دستباف بودن آن است. فرش هرکه که ساخت آن سال ها طول می کشد به عنوان نازک ترین و محکم ترین فرش جهان شناخته می شود. برای فرش هرکه، مواد ابریشم و پشم درجه یک ترجیح داده می شود.