توزیع انواع ترشی لوبیا سبز ترد درجه یک

آیا شما هم می خواهید ترشی لوبیا سبزی که در کنار غذا مصرف می کنید ترد و خوشمزه باشد؟ خیلی از مردم دوست دارند ترشی لوبیا سبزی که درست می کنند یا از بازار خریداری می کنند ترد باشد. حالا سوال این است که برای ترد شدن این ترشی باید چه کارهایی انجام دهیم یا به بیان دیگر راز ترد شدن این ترشی چیست. برای یافتن پاسخ خود لطفا با ما در ادامه مطلب همراه باشید. جهت اطلاع از بهترین قیمت زیتون خام در بازار به این سایت مراجعه نمایید.

توزیع انواع ترشی لوبیا سبز ترد درجه یک

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز ترد

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز ترد

برای تهیه یک ترشی لوبیا سبز با کیفیت و خوشمزه باید لوبیا سبزهای جوان را انتخاب کنید. لوبیا سبزها نباید تخم داشته باشند یا زیاد بزرگ باشند. این لوبیا سبزها باید برای مدت پنج دقیقه در آب بجوشند و بعد از اینکه آبکش شدند باید آن ها را با آب سرد یک دور بشویید.

دیگر مواد از جمله آب و سرکه و نمک و فلفل را روی حرارت قرار دهید تا برای مدت کمی بجوشد( یکی دو جوش کافیست). سپس بعد از چیدن لوبیا سبز ها در ظرف ترشی، آب و سرکه را داغ روی لوبیا سبزها بریزید و در بالای ظرف لیمو قرار داده و در ظرف را محکم ببندید تا ترشی برسد. برای تهیه ترشی لوبیا سبز بهتر است که لوبیا سبزها را ریز نکنید و اگر سر و ته لوبیا سبز را جدا می کنید حواستان باشد که خیلی به قیمت گوشتی لوبیا سبزها وارد نشوید.

به اعتقاد بعضی ها، این کار ممکن است از کیفیت ترشی لوبیا ترد کم کند و حالت لزج به آن بدهد. هرچند ترشی لوبیا سبز به صورت ریز شده نیز در بازار موجود می باشد و از طعم خوبی برخوردار است اما بهتر است لوبیا سبزها درسته باشند.
در آخر این نکته را باید ذکر کنیم که اگر شما هم از افرادی هستید که به سیر حساسیت دارند، می توانید به جای سیر از موسیر استفاده کنید.

 

فروش فله ترشیجات

فروش فله ترشیجات

ترشیجات می توانند در بسته بندی های متفاوت به فروش برسند. مصرف کنندگان خرد معمولا از ترشیجات صنعتی در بسته بندی های شیشه ای استفاده می کنند اما برخی دیگر از جمله کسانی که خریدار عمده هستند، سعی می کنند ترشیجات را به صورت فله خریداری کنند تا قیمت تمام شده آن کاهش پیدا کند. این یک راهکار منطقی برای بهره گیری از قیمت پایین تر می باشد. زیتون امسال طارم کیفیت بسیار خوبی دارد که موجب افزایش تقاضای این محصول شده است.

شاید روش خرید و فروش فله محصولات از جمله ترشی لوبیا سبز ترد، از نظر کشورهای پیشرفته زیاد بهداشتی نباشد و با کلی علامت سوال و تعجب همراه باشد اما اکثر تولید کنندگان و فروشندگان ترشیجات به صورت فله، بهداشت را به طور کامل رعایت کرده و نشان های استاندارد و تاییدیه های لازم را قبل از شروع به فعالیت دریافت کرده اند لذا نیازی به نگرانی بابت بهداشت و سلامت این محصولات نیست.
شما می توانید ترشیجات اعم ار ترشی لوبیا سبز ترد را از طریق این سایت در انواع بسته بندی های صنعتی و یا به صورت فله سفارش دهید. با ما همراه باشید.