توزیع انواع ترشی مخلوط جنوبی

توزیع انواع ترشی مخلوط جنوبی در بسته بندی های کاملا بهداشتی و مقاومی صورت می گیرد از این رو مصرف کنندگان می توانند با اطمینان خاطر کامل آن ها را استفاده کنند از طرفی توزیع این نوع ترشی به صورت گسترده ای در سرتاسر کشور صورت می گیرد از این رو مشتریان حتی از دور افتاده ترین مناطق هم امکان تهیه ی ترشی جنوبی را خواهند داشت.

توزیع انواع ترشی مخلوط جنوبی

دستور تهیه ترشی مخلوط

دستور تهیه ترشی مخلوط ترشی های جنوبی ایران همواره یکی از بهترین و محبوب ترین نوع ترشی ها در ایران محسوب می شوند که بسیار پر طرفدار بوده و تقاضای زیادی هم برای آن ها وجود دارد.

اما گاهی تهیه ی نوع اصل و درجه یک از این محصولات کار سخت و زمانبری خواهد بود از این رو عده ای ترجیح می دهند که به صورت خانگی این محصولات را آماده کنند از این رو ما قصد داریم در ادامه ی این مطلب دستور تهیه ترشی مخلوط را قرار دهیم.

در ابتدا لازم است که مواد اولیه ی این ترشی را به صورت کاملا تازه فراهم کنید, مواد اولیه شامل گل کلم, کرفس, هویج, خیار, سیر, فلفل تند یا معمولی, سبزی های عطری و مزده دار همچون ترخون, سرکه, نعنا خشک و سایر ادویه های لازم برای طعم دهی بهتر, لازم به ذکر است که بگوییم بسیاری از افراد به سلیقه ی خود مواد دیگری هم به این ترشی اضافه می کنند.

در مرحله ی دوم لازم است که همه ی این ترکیبات را به طور کامل شستشو دهید و سپس آن ها را در اندازه های مشخص و یکدست خورد کنید, همچنین لازم است سبزیجات را به طور کامل خورد کنید و در انتهای کار به ترکیبات قبلی اضافه کنید. سپس یک شیشه ی مناسب انتخاب کنید و مواد ترکیب شده را لایه به لایه درون شیشه قرار دهید.

دقت داشته باشید که در بین لایه های از ادویه استفاده کنید تا طعم ترشی یکدست شود, در مرحله ی آخر سرکه را بر روی مواد ریخته به طوری که کل مواد در آن قرار بگیرد و سپس درب شیشه را محک ببنید و برای دو هفته آن را باز نکنید.

فروش انواع ترشی مخلوط جنوبی

فروش انواع ترشی مخلوط جنوبی فروش انواع ترشی مخلوط جنوبی باعث شده است که مشتریان بتوانند به راحتی ترشی دلخواه خود را خریداری کنند, همان طور که گفته شد توزیع ترشی مخلوط به صورت گسترده ای در کل کشور صورت گرفته است از این رو امکان خرید برای همه ی مشتریان برابر است. قیکت فروش ترشی مخلوط نسبت به حجم موادی که در ان به کار رفته است بسیار مناسب بوده و همه ی مشتریان قدرت خرید آن را خواهند داشت.