تولید انواع ترشی بادمجان با کیفیت

ترشی بادمجان در انواع مختلفی تهیه و تولید می شود. این به این خاطر است که سلیقه مشتریان متفاوت بوده و هر کدام نوعی از این ترشی را ترجیح می دهند. وقتی صحبت از ترشی می شود معمولا بادمجان یکی از مواد اصلی خیلی از ترشی ها می باشد در این میان نگاهی هم به سرکه بالزامیک یک لیتری هم بی اندازیم.

شاید جالب باشد که بدانید برخی اعتقاد دارند بادمجان یا بادنجان گیاه بومی هندوستان بوده که منشا آن خانواه سیب زمینی می باشد و بعد ها به سایر کشور ها وارد شده است. گفتنی است که این گیاه در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می کند.

تولید انواع ترشی بادمجان با کیفیت

انواع ترشی بادمجان

انواع ترشی بادمجان

در سال ۲۰۱۶ طبق آمار مشخص شد که ایران بین ۵ کشور اول در تولید بادمجان می باشد. این رتبه بندی مشخص می کرد که چین، هند، مصر، ترکیه و ایران به ترتیب اصلی ترین تولید کنندگان بادمجان در جهان بودند. این می تواند یک مزیت برای تولید کنندگان ترشی بادمجان باشد چرا که ایران یک منبع غنی برای کشت و تولید بادمجان به شمار می رود و هیچ کمبودی از نظر بادمجان ندارد.
همین امر سبب می شود که حوزه های مربوط به بادمجان مانند تولید، پخش و فروش  انواع ترشی بادمجان با رونق خوبی روبرو شده و سود زیادی برای فعالان این حوزه ها داشته باشند.

این ترشی در تابستان تهیه می شود و در طول سال مصرف می شود. درست است که مصرف ترشی در برخی فصل ها نباید زیاد باشد  اما هیچ محدودیتی برای خوردن ترشیجات در فصل های مختلف وجود ندارد. از انواع ترشی بادمجان نیز می توان به ترشی بادمجان لیته، ترشی بادمجان شکم پر، ترشی بادمجان کبابی یا تنوری، ترشی بادمجان حلقه ای یا حبه ای و ترشی بادمجان چرخ شده اشاره کرد.

قیمت انواع ترشی

قیمت انواع ترشی بادمجان

قیمت ها مخصوصا در ایران ثابت نیستند به همین علت اگر به فکر خرید خرد یا عمده ترشی هستید، امروز بهتر از فرداست. قیمت این ترشی نیز مانند ترشیجات دیگر بستگی به عوامل زیادی دارد. وزن و بسته بندی و مواد اولیه از اصلی ترین پارامترهای تعیین قیمت ترشیجات هستند. معمولا قیمت گذاری این ترشی نیز با توجه به همین پارامترها انجام می شود جالب است که کمی درباره سرکه چوب در ایران بیشتر بخوانیم.

مجموعه ما  امکان خرید اینترنتی انواع ترشیجات را برای شما مهیا کرده است و قادر به ارسال ترشیجات به تمام شهرهای کشور و حتی صادرات این محصول می باشد پس اگر تا امروز نگران نحوه ارسال و دریافت این محصول بوده اید دیگر نگران نباشید و با خیال راحت ترشی مورد نظر خود را سفارش دهید.