تولید انواع ترشی بادمجان شکم پر

ترشی بادمجان یکی از پر مصرف ترین ترشیجات می باشد که مصرف آن به همراه غذا بسیار دلپذیر می باشد. این نوع از ترشی در انواع مختلف و به روش های گوناگونی تولید می شود که هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارد. تولید انواع ترشی شکم پر در مناطق مختلف کشور به بهترین شکل صورت می گیرد در این میان نگاهی هم به سرکه بالزامیک یک لیتری هم بی اندازیم.

تولید انواع ترشی بادمجان شکم پر

نکات کلیدی ترشی بادمجان

نکات کلیدی ترشی بادمجان همانطور که می دانید از اصلی ترین مواد اولیه ترشی سبزیجات می باشند، همچنین ادویه های مخصوص و سرکه برای تولید ترشی لازم هستند، البته باید روش های درست کردن و نکات کلیدی آن را بدانید.

برای تولید ترشی بادمجان باید مواد لازم چون بادمجان، سیر، سبزی ترشی، سبزی محلی، فلفل سبز تند، سرکه، نمک، سیاه دانه، فلفل قرمز و سیاه را به مقدار لازم و مشخص تهیه کرد.

نکته کلیدی در تهیه این ترشی استفاده از بادمجان های باریک، قلمی و خوشرنگ می باشد. برای تهیه ترشی ابتدا باید سر و ته بادمجان ها را گرفت و آن ها را دشت خرد کرد، سپس سیر را شسته و خرد می کنیم.

لازم است بادمجان ها را درون سرکه ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه روی حرارت قرار دهیم تا کمی پخته شوند، پس از این کار بادمجان ها را در آبکش ریخته تا سرکه آن گرفته شود.

در مرحله بعدی بادمجان که خنک شد آن را درون شیشه ریخته و بین هر لایه مقداری سیر، سبزی خشک و سبزی ترشی اضافه می کنیم و در لایه آخر فلفل قلمی تند اضافه می کنیم.

در آخرین مرحله باید مخلوط سرکه و نمک را به شیشه اضافه کرد و درب آن را محکم بست. سپس یک هفته صبر می کنیم تا ترشی کاملا جا بیفتد.

فروش انواع ترشی بادمجان

فروش انواع ترشی بادمجان ترشی بادمجان به صورت کبابی، ساده، شکم پر درست می شود و در تهیه آن از سبزیجات ساده و محلی بسیار استفاده می کنند. این نوع ترشی باید کاملا جا بیفتد و سپس مورد استفاده قرار گیرد، از ترشی بادمجان به دلیل داشتن ظاهری زیبا و داشتن رنک جذاب می توان برای تزئین سفره نیز استفاده کرد جالب است که کمی درباره سرکه چوب در ایران بیشتر بخوانیم.

این ترشی از گرانترین نوع ترشی ها بوده و بازار فروش بسیار خوبی دارد. البته سیر، نعناع و دیگر سبزیجات محلی برای تولید آن در مناطق مختلف کشور چون نواحی سرد و خشک و مناطق شمالی یافت می شود.

با در دسترس بودن اینترنت فروش ترشی بادمجان به صورت مستقیم و غیر حضوری انجام می گیرد و با مراجعه به سایت های اینترنتی ما می توانید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خریداری نمایید، همچنین می توانید قیمت روز انواع ترشی را قبل از خرید به دست آورید.