تولید انواع ترشی سیر سفید

ترشی سیر در سفره غذایی ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد؛ و خواص بی نظیر ترشی سیر سفید باعث جذب خریداران به این محصول شده است. استفاده از مواد مرغوب و سیر اعلا در تهیه این ترشی سیر می تواند به سلامتی بدن بیشتر کمک کند تولید انواع ترشی سیر سفید توسط تولیدکنندگان کشورمان در سراسر کشور انجام شده و استقبال بی نظیر از این محصول با فروش ویژه آن صورت گرفته است روند تولید ترشی سیر در کشورمان کاملا صعودی بوده است.

تولید انواع ترشی سیر سفید

مواد اولیه ترشی سیر

مواد اولیه ترشی سیر سیر به عنوان پادشاه گیاهان دارای خواص بی‌نظیر است. سیر به عنوان یک گیاه گرم می‌تواند سردی را از بدن دور کرده بنابراین از زمان‌های قدیم چون سیران نمی‌توانستند نگه دارند به صورت سیر ترشی مصرف می کردند.مواد اولیه ترشی سیر در اکثر موارد یکسان بوده و شامل سیر های تازه و سالم که به صورت حبه‌ای و یا کامل برای تهیه آن استفاده می شده است.

همچنین سرکه خانگی ناب و اعلا و مقداری نمک برای چاشنی و آن اضافه می‌کند استفاده از شیره انگور نیز در بعضی از نقاط برای شیرین تر شدن و پرخاصیت شدن آن استفاده می کنند. این دستورالعمل سال‌هاست که در خانواده های ایرانی به کار بسته شده است. با توجه به کیفیت بی نظیری که این سیر ها دارند می‌توانند به مدت ۷ تا ۱۰ سال آن را در جای خنک و تاریک نگهداری کنند.

از زمان‌های قدیم طرز تهیه سیر ترشی یکسان بوده و مواد اولیه این ترشی عبارت بوده است این سیر و سرکه خانگی و کمی نمک است. ظرفهای های سفالی بهترین ظرف هایی بوده که برای نگهداری سیر استفاده می شده است. طرز تهیه آن به این صورت بوده که در ظرفهای سفالی قدیمی سیر ها رو روی هم چیده آنرا و ظرف را پر از سرکه خانگی می کردند.

فروش انواع ترشی سیر

فروش انواع ترشی سیر ترشی سیر از زمان های قدیم تولید می‌شده و به عنوان معجونی برای سلامتی بوده است. بهترین نوع آن ترشی سیر هفت ساله است که به مدت ۷ سال آن را نگه داشته و جنبه دارویی پیدا می‌کند تولیدکنندگان کشورمان طبق این دستورالعمل‌ها اقدام به تهیه و فروش این ترشی در بین متقاضیان کرده و در سطح بالایی از فروش این محصول قرار گرفته اند.

مجموعه ما افتخار دارد با توان تولیدی بسیار بالایی که برای تهیه این محصول دارند می تواند انواع ترشی سیر را در بسته بندی‌های مختلف و وزن های متفاوت به خریداران مشتاق خود ارائه کند مجموعه ما با داشتن ماشین آلات پیشرفته و کارگر زبده و ماهر علاوه بر پر کردن نیاز بازار داخلی در زمینه صادرات این محصول به کشورهای خاورمیانه عربی و اروپایی نیز و بسیار فعال و پیشرو عمل کرده است.