تولید انواع ترشی مخلوط تند

ترشی مخلوط تند از ترشیجات محبوبی است که نقش پر رنگی در سفره های ایرانی دارد که آن را همراه با غذاهای مختلفی استفاده می کنند این ترشی به سبب تشکیل شدن از مواد اولیه تازه و ادویه های مخصوص طعمی عالی دارد و این است که بیش از هر ترشی دیگری طرفدار دارد.

تولید زیتون شور فله مخلوط تند در این مرکز در انواع مختلف انجام می گیرد که همگی از نظر کیفیت عالی هستند و در ظروف مناسبی هم بسته بندی می شوند.

تولید انواع ترشی مخلوط تند

روش تهیه ترشی مخلوط

روش تهیه ترشی مخلوط برای تهیه زیتون شور کیلویی مخلوط نیاز به مواد اولیه متنوعی شامل بادمجان، هویج، گل کلم، فلفل دلمه و فلفل تند و همچنین سیر داریم و البته افزون بر این مواد باید ادویه مخصوص ترشی را هم به همراه سرکه در اختیار داشته باشیم چرا که طعم ناب این ترشی به وجود این ادویه ها بستگی زیادی دارد.

در ابتدا موادی مثل بادمجان و هویج و کلم را خوب می شوییم و کنار می گذاریم تا خشک شوند سپس آنها را جداگانه به قطعات کوچکی برش می دهیم بعد از این کار به نوبت آنها را تفت می دهیم تا بافت نرمی پیدا کنند.

بعد از پخته شدن بادمجان و هویج و کلم به نوبت سیر و فلفل را هم اضافه می کنیم سپس مخلوط تهیه شده را از روی شعله بر می داریم و کنار می گذاریم تا خنک شود که در این حالت تمام ادویه های موردنیاز را هم به آن اضافه می کنیم.

در مرحله پایانی مخلوط را درون ظروف مناسب می ریزیم و سرکه را به مقدار کافی روی آن ریخته سپس درب ظرف را محکم می بندیم و آن را در جای مناسبی قرار می دهیم تا ترشی به مروز زمان جا بیفتد دقت داشته باشید که مقدار مصرف ادویه و سرکه بستگی به ذائقه شما دارد لذا اگر تمایل به طعم تند ترشی دارید می توانید مقدار ادویه بیشتری اضافه کنید.

قیمت مناسب ترشی مخلوط تند

قیمت مناسب ترشی مخلوط تند قیمت ترشی مخلوط از سوی این مرکز فروش خیلی مناسب در نظر گرفته می شود این در حالی است که دارای کیفیت بالایی بوده و از نظر طعم و تازه بودن نیز بهترین ترشی برای انتخاب شدن است همچنین بسته بندی های خیلی مناسبی هم دارد.

می توان این ترشی را در هر مقدار مورد نیازی از این مرکز با قیمت به صرفه ای از طریق روشهای مختلف تهیه کرد در واقع وجود قیمت مناسب از طرف این مرکز بخاطر جلب رضایت مشتری می باشد. توزیع و پخش عمده و جزیی ترشی مخلوط در انواع مختلف از این مرکز همیشگی است و همیشه به مقدار کافی هم وجود دارد که بدون کمبود به فروش می رسد.