تولید عمده ترشی مخلوط ساده

ترشی یکی از دسر هایی می باشد که بر سر سفره ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و می تواند جزء چاشنی های مهم به حساب آید تولید ترشی عمده یکی از جذاب ترین کار هایی می باشد که در شرکت ما انجام می پذیرد ترشی مخلوط ساده تشکیل شده است از چند نوع ماده اولیه که با مخلوط شدن ادویه به آن طعم لذیذی پیدا می کند ترشی مخلوط ساده جزء تولیدات عمده می باشد که در تمامی فروشگاه ها وجود دارد.

تولید عمده ترشی مخلوط ساده

مواد تشکیل دهنده ترشی مخلوط

مواد تشکیل دهنده ترشی مخلوط برای درست کردن ترشی مخلوط به مواد اولیه وادویه نیاز داریم مواد اولیه ای که در درست کردن ترشی به کار می رود عبارتند از :

  1. گل کلم
  2. هویج
  3. بادمجان
  4. موسیر
  5. سیب زمینی ترشی
  6. سیر
  7. انواع ادویه مثل سیاه دانه و ادویه ترشی
  8. سرکه

برای تولید ترشی مخلوط ابتدا باید تمامی مواد را خوب شسته و خشک کنیم و عاری از هر گونه آب باشد چون اگه آب داشته باشد باعث کپک زدن ترشی می شود بعد از خرد کردن مواد به تکه های کوچکتر همه مواد را در ظرفی بزرگتر ریخته و ادویه بر روی آن می ریزیم ومخلوط می کنیم سپس آن را در ظرفی که مخصوص ترشی هست می ریزیم و سرکه را به آن اضافه می کنیم و درب آن را محکم می کنیم.

ترشی مخلوط را می توانید با انواع سرکه مثل سرمه سفید صنعتی، سرکه قرمز، سرکه انگور، و سرکه سیب وحتی با آب نمک هم می توانید تهیه کنید این ترشی طعم بسیار لذیذ و دلچسبی دارد و می تواند با انواع ذائقه جور شود ترشی مخلوط را می توانید با انواع غذاها میل کنید و به عنوان یک چاشنی اصلی از آن استفاده کنید.

ترشی مخلوط ساده هم به صورت صنعتی تولید می شود و هم به صورت سنتی که ترشی های سنتی و خانگی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد در صورتی که به ترشی های صنعتی مواد نگهدارنده اضافه می کنند و ماندگاری بالاتری نیز دارد البته افراد بسته به سلیقه خودشان مواد اولیه ترشی را انتخاب می کنند.

فروش انواع ترشی مخلوط ساده

فروش انواع ترشی مخلوط ساده امروزه به خاطر تقاضای زیاد مردم به خرید انواع ترشی مخلوط ساده این ترشی تولید بسیار زیادی دارد و در واقع از فروش خوبی نیز برخوردار می باشد ترشی مخلوط از قدیم تا به امروز در بین مردم رایج بوده است و همه از آن استقبال می کنند.

فروش ترشی مخلوط به صورت ویژه در تمامی هفته بازار ها و فروشگاه ها و نمایشگاه های بین المللی صورت می گیرد که سود خوبی را از این فروش نصیب خودشان می‌کنند ترشی مخلوط تازه و بهداشتی را می توانید از تولید کنندگان ما خریداری کنید که هم با صرفه تر می باشد و هم اینکه کاملا بهداشتی است.