تولید کننده سیر ترشی چند ساله

سیر ترشی چند ساله از چاشنی های پرطرفدار در بین خانواده های ایرانی است. مصرف این نوع ترشی در کنار انواع غذاهای سنتی به ویژه در مناطق شمالی کشور مرسوم است. شرکت های تولید کننده با بهره گیری از مواد اولیه ارگانیک و شیوه های نوین تولیدی، بهترین نوع این محصولات را راهی بازار مصرف می کنند. با ما همراه شوید تا به ویژگی های کیفی و فواید مصرف این محصول بپردازیم در این میان نگاهی هم به سرکه سفید سه لیتری هم بی اندازیم.

 

تولید کننده سیر ترشی چند ساله

سیر ترشی چند ساله چه ویژگی هایی دارد؟

سیر ترشی چند ساله چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که می دانید سیر ترشی از سیر و سرکه سفید به همراه کمی نمک تشکیل می شود. طبع سیر گرم و خشک است در حالی که سرکه سفید طبع سرد و خنک دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که هر چقدر از مدت زمان تولید این محصول بگذرد ترکیب سیر و ترشی موجب اعتدال طبع آن می شود.
به همین علت نیز کارشناسان تغذیه معتقدند که کلیه افراد با انواع طبع های گرم و سرد می توانند بدون نیاز به ملاحظات خاصی، مصرف سیر ترشی چند ساله را در برنامه غذایی خود قرار دهند. یکی از بارزترین ویژگی های این محصول عدم وجود بو و طعم تند سیر در هنگام خوردن آن است. برخلاف ترشی سیر تازه، این نوع به هیچ عنوان بو نمی دهد و به راحتی می توانید در وعده های ناهار یا شامل میل کنید.

برخی دیگر از ویژگی ها و مزیت مصرفی سیر ترشی چند ساله عبارتند از:

  • اشتها آور و هضم کننده غذاهای سنگین و چرب
  • خون ساز و کاهش دهنده کلسترول خون
  • پاک کننده کبد و رفع چربی آن
  • ضدعفونی کننده معده و از بین بردن عفونت های معده
  • درمان بیماری روده تحریک پذیر و رفع یبوست مزمن

نکته مهم اینکه افرادی که دارای بیماری های مزمن معده به ویژه رفلاکس هستند باید در مصرف این نوع ترشی به علت وجود سرکه رعایت اعتدال را داشته باشند.

خرید عمده سیر ترشی چند ساله

خرید عمده سیر ترشی چند ساله قیمت روز ترشی سیر در بازار مناطق شمالی به مراتب ارزانتر از دیگر نقاط کشور است. علت این امر نیز تولید عمده آن به صورت سنتی و توسط برخی از کارگاه های کوچک و خانگی است. از سوی دیگر افزایش میزان تقاضا یکی دیگر از دلایل ثبات و عدم افزایش قیمت هر کیلو سیر ترشی طی سالهای اخیر به شمار می روند جالب است که کمی درباره سرکه تاکستان بیشتر بخوانیم.
امروزه در بازارهای آنلاین نیز بهترین و تازه ترین ترشیجات به صورت بسته بندی استاندارد و عمده در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد. در این بین اطمینان از کیفیت محصول سفارشی و تازه بودن ترکیبات آن اهمیت زیاید دارد.
در این مرکز به عنوان بزرگترین بازار فروش ترشي سیر و دیگر ارقام پرمصرف، نمایندگان پخش و فروش آماده همکاری با کلیه تولید کنندگان و خریداران عمده جهت عرضه هر چه بهتر و ارزانتر این محصولات هستند.