تولید کنندگان ترشی بادمجان تند


تولیدکنندگان ترشی بادمجان تند مطابق با تمامی استانداردهای وزارت بهداشت محصولی سالم و خوشمزه را تولید می نمایند. این شرکت تولیدی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ترشی بادمجان تند اعلا با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی بسیار مقرون به صرفه می باشند. تمامی این ترشی های با کیفیت از بهترین و درجه یک ترین نوع مواد اولیه ترکیبی که برای درست کردن ترشی بادمجان ضروری است استفاده شده اند و پر خاصیت ترین نوع ترشی تهیه شده است.

تولید کنندگان ترشی بادمجان تند

آشنایی با ترکیبات اصلی ترشی بادمجان

آشنایی با ترکیبات اصلی ترشی بادمجان در روش اول می توان از تمامی مواد ترکیبی زیر استفاده کرد؛ بادمجان، سرکه، هویج، فلفل قرمز، جعفری، سیر، زردچوبه، نمک، کلم، نعناع، کرفس، به عنوان مثال برای تهیه ترشی به میزان یک کیلو بادمجان، دو کیلو سرکه نیاز داریم و یک قاشق چای خوری زردچوبه، پانزده شاخه نعناع، پنجاه شاخه جعفری، بیست و پنج گرم کلم و هویج و نمک هم به مقدار لازم, می توانید مزه کنید تا متوجه کافی بودن مقدار اضافه شده نمک به درون سرکه ها و مخلوط ترشی باشید.

در ابتدا برای تهیه این ترشی، دو کیلو سرکه را با یک کیلو بادمجان جوشانده و می گذاریم به مدت پانزده دقیقه سرد شود و سپس تمامی محتویات مخلوطی را که قبلا به همراه هویج ، کلم، زردچوبه، نمک، سبزیجات نعناع، جعفری، کرفس و فلفل تهیه کرده ایم را در درون یک ظرف شیشه ای با بادمجان های آغشته با محلول سرکه مخلوط کرده و در ظرف را محکم بسته و به مدت سه هفته استراحت می دهیم تا ترشی بادمجان آماده گردد.

روش دیگر تهیه ترشی بادمجان به مواد زیر احتیاج داریم:

  • بادمجان یک کیلوچهار حبّه
  • سبزی نیم کیلو
  • ریحان نیم کیلو
  • سبزی بومی دویست و پنجاه گرم
  • فلفل یک عدد
  • آبغوره دو لیتر
  • نمک به میزان لازم

طرز تهیه:

سبزی ها را شسته و با سیر و فلفل از چرخ گوشت عبور می دهیم. نمک را در سبزی چرخ شده می ریزیم و کاملاً مخلوط می کنیم. بادمجان ها را روی آتش قرار داده و کباب می کنیم بعد داخل آب سرد قرار داده تا به راحتی پوست آن ها جدا شود، بعد ساطوری و نرم می کنیم. بادمجان ها را با آبغوره و سبزی چرخ شده، مخلوط می کنیم. ترشی بادمجان را می توان برای یک هفته در یخچال نگهداری کنید. هنگام سرو چند عدد پیاز کوچک را در آن قرار می دهیم. ترشی بادمجان تند را با انواع غذاها مثل عدس پلو و لوبیا پلو سرو می کنند.

فروش ویژه ترشی بادمجان

فروش ویژه ترشی بادمجان فروش ویژه ترشی بادمجان با کیفیتی ستودنی درحال انجام است. بهترین ترشی بادمجان با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. فروش ویژه ترشی بادمجان از طریق نمایندگی فروش مستقیم نمایندگی معتبر ما هم اکنون با بالاترین کیفیت صورت می گیرد. این ترشی ها در شرکت تولیدی ما با بهداشتی ترین روش های تولیدی تهیه می گردد و دارای تمامی تأییدیه های بهداشتی و دارای نشان سیب سلامت می باشد بنابراین خریداران عزیز ما می توانند بر حسب نیاز خود بسته های مختلف این محصول بی نظیر و بسیار خوش طعم و رنگ را در حجم های مختلفی سفارش دهند. قیمت روز ترشی در این نمایندگی بسیار مناسب تر از دیگر مراکز فروش می باشد. خرید ترشی ارزان و با کیفیت تمام را هم اکنون تجربه نمایید.