خرید ارزانترین سیرترشی بدون پوست

سیرترشی بدون پوست یکی از انواع ترشی است که طرفداران زیادی دارد. مخصوصاً اگر این سیر ترشی هفت ساله باشد و مدت زیادی از تولید آن گذشته باشد. سیر ترشی بدون پوست بسیار نرم و سیاه است.
البته مصرف زیاد سیر ترشی باعث سردرد، ضعیف شدن قدرت جنسی، ضعیف شدن چشم می شود. بنابراین نباید در خوردن این سیر زیاده روی کنید. از این رو شما مشتریان گرامی جهت خرید ارزانترین سیر ترشی بدون پوست می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

خرید ارزانترین سیرترشی بدون پوست

راه نگهداری سیر ترشی

راه نگهداری سیر ترشی سیر در دمای بین ۱۵ تا ۱۸ درجه سانتیگراد و رطوبت متوسط ​​مدت زیادی دوام می آورد. این امر همچنین حفظ سیر تازه را در ماه های زمستان دشوار می کند. هوای بسیار گرم و خشک داخل خانه در زمستان باعث می شود که حبه های سیر بعد از یکی دو ماه خشک و پلاستیک شوند و مانند سنگ در پوست کاغذ شوند. (اگر این اتفاق برای سیر شما رخ دهد، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که سریع آن را در سوپ سبزیجات بخورید).

ترفند دیگر این است که سیر را در یک کمد زیر گلدان سفالی لعاب دار نگهداری کنید. به این ترتیب یک محفظه بسته ایجاد می کنید که در آن هوا نیز جریان داشته و از پوسیدگی سیر جلوگیری می کند. نگهداری سیر در کشوی پر از سبزیجات سرد می تواند مشکل رطوبت را برطرف کند. به یاد داشته باشید وقتی سیر از محیط سرد یخچال خارج شد ، ظرف چند روز پس از ماندن در دمای اتاق به سرعت جوانه می زند.

(سیر از فروشگاهی که خیلی اوقات خریداری می کنید، بعد از چند روز جوانه می زند.) بنابراین، اگر سیر مورد استفاده خود را با استفاده از این روش نگه دارید، فقط هنگامی که از کولر خارج می شود می خواهید بلافاصله مصرف شود. در صورت جوانه زدن سیر، بوته های سیر را در خاک گلدان بکارید و آن را روی آستانه پنجره قرار دهید تا از زیبایی آن استفاده کرده و در آینده سیر تازه بدست آورید.

می توانید سیر را فریز کنید. با این حال، برخی افراد معتقدند که سیر منجمد به اندازه سیر تازه نیست. سریعترین راه تهیه سیر برای نگهداری در فریزر قرار دادن حبه های پوست کنده در دستگاه غذاساز یا مخلوط کن با مقداری آب و خرد کردن آنها به طور یکنواخت است.

سپس سیر را له کنید، آن را در قالب یا یخ روی سطح یک لایه سیلیکون بریزید و آن را نازک پخش کنید (و در نتیجه خرد شود). پس از یخ زدن پوره سیر، قالب ها و ورق های یخ زده را در ظرف در بسته قرار داده و در فریزر نگهداری کنید. از این رو شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره خرید سیر ترشی به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

فروش انواع سیرترشی بدون پوست

فروش انواع سیرترشی بدون پوست شرکت تولیدی ما فروش سیر ترشی بدون پوست را بر عهده دارد و این محصول را با مواد اولیه درجه یک تولید کرده و روانه بازار می کند که کیفیت بالای این محصول سبب شده طرفداران بسیاری را به خود جذب کند و فروش خود را بالا ببرد.
از طرفی هم این محصول مورد علاقه بیشتر کشورهای آسیایی و خارجی قرار گرفته که با قیمت بسیار منطقی و مقرون به صرفه صادر می گردد که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت به روز این محصول و نحوه صادرات آن به سایت ما مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ما صحبت کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.