خرید ارزان ترشی زیتون پرورده خانگی با کیفیت

کمتر کسی پیدا می شود که از طعم خاص و لذیذ ترشی زیتون پرورده مخصوصا نوع خانگی آن لذت نبرد. این چاشنی فوق العاده که سرشار از مواد مقوی و مغذی است، نه تنها سفره شما را رنگین می کند بلکه می تواند سلامت شما را نیز بهبود ببخشد.

در این مطلب قصد داریم اطلاعات راجع به سرکه وردا خانواده به شما دوستان عزیز بدهیم و شما را بیشتر با این چاشنی خاص که نوع اصیل آن در شمال تهیه می شود آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

خرید ارزان ترشی زیتون پرورده خانگی با کیفیت

نکاتی درباره ترشی زیتون پرورده خانگی

نکاتی درباره ترشی زیتون پرورده خانگی

در ابتدا خوب است نگاه سریعی به مواد اولیه ترشی زیتون پرورده بیندازیم.

  1. زیتون
  2. آب انار
  3. گردو
  4. رب انار
  5. دانه انار
  6. روغن زیتون
  7. سیر
  8. سبزی معطر
  9. نمک
  10. گلپر

البته برخی از این مواد مانند دانه انار می تواند اختیاری باشد و اگر این مواد را در منزل ندارید به این معنی نیست که باید از تهیه زیتون پرورده دست بکشید. می توانید بدون دانه انار نیز آن را تهیه کنید.

نکات مهم

حالا بیایید از زیتون شروع کنیم که ماده اصلی است. همانطور که می دانید زیتون میوه ای بسیار تلخ است و تلخی آن طی فرایندی باید گرفته شود. طی این فرایند زیتون ممکن است زیادی شور شود به همین دلیل اگر زیتون مصرفی شما شور است بهتر است قبل از استفاده آن را بشویید. هم چنین اگر زیتونی که در اختیار دارید تلخ است، باید چند بار آن را بجوشانید و آب آن را خالی کنید تا تلخی آن گرفته شود.

نکته بعدی در رابطه با سبزی معطر است. در نوع اصلی زیتون پرورده، از سبزی چوچاق استفاده می شود اما این سبزی بیشتر در نواحی شمالی ایران یافت می شود لذا اگر شما ساکن این نواحی نیستید می توانید از جایگزین استفاده کنید و جایگزین آن هم می تواند ترکیبی از نعنا و گشنیز باشد.

یکی از سوالاتی که مطرح می شود در رابطه با نوع زیتون مصرفی در ترشی زیتون پرورده است. زیتون مصرفی در این چاشنی باید سبز، بدون هسته و ریز باشد. هر چه زیتون ریزتر باشد طعم بهتری به خود میگیرد و نتیجه کار شما خوشمزه تر خواهد بود.

یکی از مشکلات دیگری که در رابطه با آن سوالاتی پرسیده می شود این است که چرا بعد از مدتی، طعم این پیش غذا تلخ می شود؟ به احتمال زیاد این مشکل مربوط به گردوی مصرفی است. گردویی که در این چاشنی مصرف می شود باید تازه و مرغوب باشد و اگر کهنه باشد باعث می شود طعم این چاشنی به مرور تلخ شود.

 

خرید زیتون پرورده اصل

خرید زیتون پرورده اصل

همانطور که گفتیم ترشی زیتون پرورده برای اولین بار در نواحی شمالی ایران تهیه شده است لذا دستور اصلی آن و همینطور برخی مواد اولیه آن نظیر سبزی چوچاق در نواحی شمالی ایران یافت می شوند. درنتیجه برای لذت بردن از طعم اصیل این چاشنی بهتر است با تامین کنندگانی در ارتباط باشید که این محصول را مستقیما از نواحی شمالی برای شما ارسال می کنند.

ما در این مجموعه با این هدف که تمام مشتریان عزیز از طعم اصیل این سرکه 10 لیتری بهره مند شوند، آن را به طور مستقیم از نواحی شمالی ارسال می کنیم تا همگی با کیفیت اصیل آن آشنا شوند.

شما نیز می توانید این ترشی لذیذ را از این مجموعه خریداری کنید. برای اطلاعات تکیمیلی لطفا با مشاور مجموعه در ارتباط باشید.