خرید ارزان ترشی لیته بادمجان شمالی

ترشی همواره از محبوب ترین چاشنی های مورد استفاده ایرانیان سر سفره بوده است. ترشی لیته بادمجان شمالی یکی از انواع ترشی لیته می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد مطرح می کنند این است که برای تهیه ترشی لیته بادمجان چه سرکه ای استفاده کنیم تا ترشی بهترین طعم را داشته باشد. در این مطلب می خواهیم راجع به زیتون شور شیشه ای  صحبت کنیم و تفاوت سرکه سفید و سرکه قرمز را بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

خرید ارزان ترشی لیته بادمجان شمالی

سرکه ترشی لیته

سرکه ترشی لیته

ترشی انداختن یعنی نگه داری موادی از قبیل میوه ها و سبزیجات در سرکه و آب نمک و طعم دار کردن این ترکیب با ادویه ها. سرکه های مختلفی در تهیه ترشی استفاده می شوند اما تمام این سرکه ها طعم یکسانی به ترشی نمی دهند. بهترین سرکه برای تهیه ترشی سرکه سیب، انگور و کشمش می باشد.
هم چنین باید توجه داشت که سرکه ترشی باید خالص باشد در غیر اینصورت می تواند موجب فساد یا کپک زدن ترشی شود. برای حصول اطمینان از خلوص سرکه می توانید قبل از استفاده از سرکه، چند دقیقه آن را بجوشانید تا ناخالصی آن از بین برود.

در بازار دو نوع سرکه وجود دارد، سرکه سفید و سرکه ای که رنگ متمایل به قهوه ای یا قرمز دارد که به آن سرکه قرمز می گویند. سرکه سفید معمولا صنعتی است از تقطیر مالت بدست می آید و طعم تند و تیزتری نسبت به سرکه قرمز دارد هم چنین به علت قوی بودن این سرکه، کاربرد ضدعفونی کننده نیز دارد.

اما سرکه قرمز معمولا از انگور قرمز تهیه می شود البته می تواند از میوه های دیگر نیز تهیه شود اما رایج ترین سرکه قرمز مربوط به انگور قرمز است. شایان ذکر است معمولا برای غذاهایی که رنگ سفید و روشنی دارند از سرکه سفید استفاده می شود چرا که سرکه قرمز باعث تغییر رنگ غذا و تیره شدن آن می شود.

در هر صورت استفاده از سرکه طبیعی برای تهیه ترشی لیته بادمجان به شدت توصیه می شود لذا درصورت امکان از سرکه انگور، سیب یا کشمش برای تهیه این ترشی بهره ببرید.

قیمت ترشی لیته بادمجان در بازار

قیمت ترشی لیته بادمجان در بازار

مراکز پخش و فروش ترشی لیته بادمجان در تلاشند همزمان با افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود قیمت تمام شده ترشی لیته بادمجان را تا حد امکان پایین آورند. این اقدام تا حد زیادی به تولید کنندگان بستگی دارد و قیمت ترشی لیته بادمجان با توجه به مواد اولیه به کار رفته در ترشی و هم چنین کیفیت این مواد اولیه بستگی دارد. در مرحله بعد نوع بسته بندی نیز می تواند در تعیین قیمت نقشی کلیدی بازی کند.

برای اطلاع یافتن از آخرین قیمت  زیتون پرورده شرکتی در بازار لطفا فرم سایت را پر کنید و منتظر باشید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و شما را از اطلاعات مد نظرتان مطلع کنند.