خرید انواع ترشی مخلوط جنوبی

ترشی مخلوط از خوشمزه ترین و معروف ترین چاشنی هایی می باشد که در فصل پاییز و زمستان مهمان سفره های ایرانی می باشد. استفاده از ترشی مخلوط تازه همراه با غذا طعم بهشتی به غذا می بخشد. ترشی ها انواع مختلفی دارند از جمله ترشی مخلوط جنوبی، ترشی بادمجان، ترشی لبو، ترشی کلم، ترشی لیته و ترشی هفته بیجار. در بین انواع مختلف ترشی ها ترشی مخلوط جنوبی، به دلیل طعم فوق العاده و عطر بسیار خوب از طرفداران زیادی برخوردار است. ترشی مخلوط جنوبی جزو ترشیجات شور می باشد که علاوه بر خواص بسیار، طعم بی نظیری نیز دارد.

خرید انواع ترشی مخلوط جنوبی

مواد تشکیل دهنده ترشی مخلوط

مواد تشکیل دهنده ترشی مخلوط این ترشی از مواد مختلفی تشکیل می شود که در مناطق مختلف افراد طبق ذائقه خود مقدار و مواد تشکیل دهنده آن را تغییر داده و طبق سلیقه خود سرو می کنند. مواد اصلی تشکیل دهنده ترشی مخلوط جنوبی خوشمزه ، گل کلم، کلم سفید، هویج، خیار، بادمجان سیاه، نمک، ادویه فلفل ، سبزی ترشی که شامل نعنا، شوید، مرزه و تلخون می باشد، سیر تازه، پیاز، سرکه قرمز تازه درجه یک ، فلفل، موسیر، نعنا و شوید خشک، فلفل سبز، زردچوبه، گلپر، نمک می باشد.

برای تهیه این ترشی همه ی موادی که بالاتر گفته شد را به صورت جداگانه خورد کرده و در آب خیس کرده سپس به صورت تمیز شسته می شود. بعد از شستن، آب مواد باید به طور کامل گرفته شود. بعد همه مواد را در ظرفی ریخته ادویه ها را اضافه کرده و مخلوط می شود سپس در شیشه ریخته و لایه به لای سرکه اضافه می شود.

ترشی ها مواد مغذی و ویتامین های بسیاری زیادی دارند و به دلیل اینکه در هنگام درست کردن ترشی از گرما برای پختن استفاده نمی شود تمام مواد معدنی و ویتامین های آن باقی مانده و از بین نمی رود.

ترشی خاصیت ضد سرطانی داشته و اسید معده را تنظیم می کند و باعث کاهش قند خون می شود و از بالا رفتن قند خون جلوگیری می کند. ترشی مخلوط دارای طبع سرد می باشد و باید به این نکته توجه شود که هر ترشی را باید با غذای مناسب خود مصرف کرد تا برای بدن مضر نباشد‌.

فروش انواع ترشی مخلوط تازه

فروش انواع ترشی مخلوط تازه از میان انواع مختلف ترشی، خرید ترشی با عطر و طعم عالی کار نسبتا سختی می باشد اما این سایت مفتخر است بهترین نوع ترشی مخلوط تازه با مواد اولیه تشکیل دهنده تازه و ارگانیک را به فروش برساند. فروش ترشی خوشمزه با طعم عالی و با کیفیت بسیار بالا و مناسفروش ترشی مخلوط تازه در این سایت به صورت عمده انجام می پذیرد و هدف این سایت ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد‌.

فروش ترشی با مناسب ترین قیمت در این سایت انجام می پذیرد. مشتریان عزیز می توانند برای خرید ترشی مخلوط تازه به این سایت مراجعه کرده، سفارش داده و خریداری نمایند و با یک بار خرید مشتری دائمی شوند.