خرید انواع سیر ترشی ریز بازاری

سیرترشی محصولی است که از ترکیب شدن سیر سرکه نمک و کمی آب تهیه می شود هر قدر که مدت زمان نگهداری این سیر ترشی بیشتر باشد تغییر رنگ آن بیشتر می‌شود.

این محصول بیشتر به صورت کارخانه‌ای خریداری می‌شود زیرا درکارخانه ها با حرارت دادن سیر توسط سرکه آن را زودتر آماده عرضه به بازار می کنند.

برای خرید سیر ترشی ریز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما به نشانی زیتون ترشی از انواع این محصول دیدن نمایید و انتخاب مورد نظر خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد

خرید انواع سیر ترشی ریز بازاری

طرز تهیه سیر ترشی مرواریدی

طرز تهیه سیر ترشی مرواریدی در این قسمت از مقاله می پردازیم به طرز تهیه سیر ترشی مرواریدی توصیه می‌کنم از خواندن ادامه مطلب بهره ببرید و با ما همراه باشید تا از طرز تهیه سیر ترشی اطلاعات لازم را کسب کنید.

برای تهیه یک سیر ترشی سالم و مرغوب ابتدا باید از آنها جدا کنید به صورتی که حبه حبه نشود یا در واقع حبه های آن از هم جدا نشود باید یادآور شد از سیر هایی که بخشی از آنها خراب و کپک زده است در تهیه سیر ترشی استفاده نکنید.

حالا شروع به چیدن سیرها در ظرف مورد نظر که می‌خواهیم ترشی سیر را در آن قرار دهیم می‌کنیم به صورتی که تقریباً فضای خالی روی سیر ها وجود نداشته باشد و کمی نمک روی آنها اضافه می کنیم و در ادامه سرکه سیب را تا جایی که روی سیرها را بپوشاند اضافه می کنیم.

حالا باید منتظر باشیم تا سیر ترشی خوشمزه و مرغوب ما آماده شود کمترین زمانی که می‌توانیم برای آماده شدن سیر ترشی در این روش را در نظر بگیریم حداقل ۶ ماه است اما در اصل بین ۳ الی ۷ سال زمان مناسبی برای رسیدن این سیر ترشی خوشمزه می باشد باید گفت هر چه زمان بیشتری از تولید این محصول بگذرد خواص درمانی آن بیشتر و طعم بهتری پیدا خواهد کرد.

بسیاری از تولیدکنندگان این سیر ترشی برای رسیدن زودتر به مرحله نهایی و در نتیجه فروش زودتر تقلب‌های را در کار خود دخیل می‌کند

از جمله این تقلبها می‌توان به اضافه کردن سرکه خرما که شیرین است به سیر ترشی اشاره کرد چون این محصول به صورت اصل دارای طعم شیرینی می باشد و این سرکه این طعم شیرین را به آن می‌دهد و باعث فریب مشتری می شود.

تولید انواع سیر ترشی ریز

تولید انواع سیر ترشی ریز امروزه کارخانه های تولید سیر ترشی در ایران بسیار متنوع و زیاد می باشد و این امر به دلیل تولید بسیار زیاد سیر در ایران است تولید و پخش انواع سیر ترشی های ریز خانگی یا صنعتی در فروشگاه های اینترنتی بازارهای سنتی وب‌سایت‌ها و بازارچه ها به طور مرتب انجام می شود.

که از جمله فروشگاه های اینترنتی می توانید به وب سایت ما به نشانی زیتون ترشی مراجعه کنید و طبق سلیقه خود سفارشات خود را ثبت نمایید.