خرید اینترنتی ترشی خانگی

ترشی از چاشنی های همیشگی سر سفره ایرانیان است که باعث افزایش اشتها، هضم بهتر غذا و افزایش سوهت و ساز بدن می شود. معمولا توصیه پزشکان این است که در کنار غذا مخصوصا غذاهای گوشتی مقداری ترشی مصرف کنیم تا دچار بیماری های قلبی و عروقی نشویم. در این مطلب ما سعی داریم نکاتی راجع به تهیه ترشی و خرید اینترنتی ترشی خانگی ذکر کنیم پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید در این میان نگاهی هم به ترشی لیته خانگی هم بی اندازیم.

خرید اینترنتی ترشی خانگی

نکاتی درباره ترشی خانگی

نکاتی درباره ترشی خانگی

اگر قصد تهیه ترشی را در منزل دارید احتمالا باید چند نکتاه را مد نظر داشته باشید تا بتوانید ترشی خوشمزه ای درست کنید که فاسد نشود یا کپک نزند. ابتدا باید بدانید مقدار سرکه ای که در ترشی استفاده می کنید باید به حدی باشد که روی مواد اولیه ترشی را بگیرد.
گاهی اوقات بعد از چند روز سطح سرکه در ظرف ترشی پایین می آید و دلیل این امر آن است که سرکه توسط مواد ترشی جذب شده است. در این موارد شما باید کمی سرکه اضافه کنید تا دوباره سطح سرکه بالا بیاید و روی مواد را بپوشاند.هم چنین اگر می خواهید با مخلوط نمک و سرکه، ترشی درست کنید حتما طعم این محلول را بچشید تا شور یا بی نمک نباشد.

نکته دیگر این است که بخش زیادی از خواص ترشی به علت سرکه موجود در آن است پس سعی کنید حتما از سرکه های طبیعی یا خانگی استفاده کنید و کمتر سراغ سرکه های صنعتی بروید. بهترین سرکه برای تهیه ترشی سرکه انگور و سرکه سیب است. پس در مرحله اول سعی کنید ترشی خود را با این دو سرکه درست کنید.

هم چنین اگر می خواهید ترشی شما عطر و طعم خوبی داشته باشد باید در انتخاب ادویه ها دقت کنید و به مقدار مناسب از آن ها استفاده کنید. ادویه هایی که باید در نظر داشته باشید فلفل قرمز، فلفل سبز، سیاه دانه، شوید خشک، زیره، برگ آلبالو برگ مو هستند که باید از آن ها به نسبت های درست استفاده کنید.

خرید ترشی خانگی

خرید ترشی خانگی

برای خرید ترشی خانگی، انتخاب های زیادی وجود دارد. بازار های سنتی و محلی مکان های خوبی برای خرید ترشی خانگی هستند اما اگر می خواهید ترشیجات را در حجم عمده با نشان های استاندارد نمایانگر رعایت بهداشت بخرید، لطفا فرم سایت را پر کنید تا ما بتوانیم با شما ارتباط بگیریم و در خرید اینترنتی ترشی خانگی به شما کمک کنیم جالب است که کمی درباره سرکه خانگی بیشتر بخوانیم.