خرید مستقیم ترشی بادمجان لیته

یکی از انواع ترشیجاتی که با بادمجان تهیه می شود، ترشی بادمجان لیته است. ترشی لیته می تواند انواعی داشته باشد مثلا ترشی لیته بندری، ترشی لیته شمالی و ترشی لیته چرخ شده سه نوع از ترشی های لیته خوشمزه و معروف هستند که احتمالا نام آن ها را تا کنون شنیده اید.
ترشی لیته به علت اینکه با انواع غذاها قابل مصرف می باشد و مخصوصا در کنار غذاهای سنتی مانند آبگوشت طعم بسیار خوبی برای شما به ارمغان می آورد، فروش آن نیز با استقبال زیادی روبرو شده است و اکثر خریداران به دنبال خرید مستقیم ترشی بادمجان لیته از کارخانه ها و تولید کنندگان هستند.

خرید مستقیم ترشی بادمجان لیته

ترشی بادمجان لیته تند

ترشی بادمجان لیته تند

فلفل یکی از چاشنی های اصلی برای تهیه غذاها و ترشی می باشد. محبوبیت فلفل در برخی کشور ها بسیار بالا می باشد به طوریکه برخی کشورها به خاطر مصرف بالای فلفل و غذاهای تندی که سرو می کنند معروف هستند. از جمله این کشورها می توان موراد زیر را نام برد:

  1. تایلند
  2. مکزیک
  3. مالزی
  4. کره
  5. جامائیکا
  6. هند
  7. چین

در کشور ایران اما مصرف فلفل شدید نیست. ما ایرانیان معمولا از فلفل در حد تعادل استفاده می کنیم و در آن زیاده روی نمی کنیم. اما برخی از مردم ایران نیز عاشق غذاها و مخلفات تند هستند. یکی از مخلفاتی که می تواند عطش این مردم را برای تندی رفع کند، ترشی می باشد.
ترشی هایی که در جنوب کشور تولید می شوند معمولا طعم تندی دارند و بعضی از آنان انقدر تند می باشند که هر کسی جرئت چشیدن آن را ندارد مانند ترشی لیته بندری. به هر حال گاهی اوقات ترشی که شما تهیه می کنید بسیار تندتر از طعم مورد انتظار شما می شود. حال تکلیف چیست؟

یکی از راه های گرفتن تندی ترشی و کاهش آن، اضافه کردن مواد اولیه به ترشی است تا طعم تندی تا حدودی کم شود. مثلا اگر ترشی لیته شما تند شده است، مقداری ترشی لیته درست کنید اما این بار فلفل اضافه نکنید تا وقتی ترشی تند و ترشی بدون فلفل را مخلوط کردید، طعم آن متعادل شود.
برخی مردم سر سفره برای رفع تندی ترشی از لبنیات مانند ماست استفاده می کنند. این کار به شدت اشتباه است و خسارات جبران ناپذیری به بدن شما وارد می کند چرا که ترکیب سرکه ترشی و ماست به شدت مضر می باشد.

هم چنین اگر در ترشی خود از فلفل سبز تند استفاده کرده اید می توانید آن ها را از ترشی جدا کنید تا تندی ترشی کمی کاهی پیدا کند.

قیمت تولیدی ترشی لیته

قیمت تولیدی ترشی لیته

ترشی بادمجان لیته یک ترشی بسیار معروف است. به همیت علت تقاضا و عرضه آن نیز در بازار زیاد می باشد. اگر بتوانید خرید خود را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه انجام دهید می توانید سود زیادی از خرید و فروش این ترشی پر مصرف به دست آورید.
شما با خرید از مجموعه زیتون می توانید ترشی لیته را مستقیم از تولید کننده خریداری کنید لذا نگران قیمت نباشید چرا که قیمت تولید کننده همیشه پایین تر از قمیت موجود در بازار می باشد. برای خرید کافیست فرم صفحه اصلی سایت را پر کنید تا مشاوران با شما تماس گیرند.