سایت فروش ترشی سیر شمالی به قیمت کارخانه

زیتون سیاه روغنی شمالی تنها یکی از چندین ترشی است که شمالی ها در تهیه آن حرفه ای هستند. انواع ترشیجات وجود دارند که شمالی ها در تولید آن ها متخصص هستند از جمله ترشی بادمجان، ترشی لیته، زیتون پرورده، ترشی لوبیا سبز و …. شاید جالب باشد که بدانید برخی از چاشنی ها یا ترشیجات از جمله زیتون پرورده برای اولین بار در نواحی شمالی کشور تهیه شد. البته می توان گفت یکی از عوامل این امر نیز دسترسی به آب و هوای مطلوب و انواع مواد اولیه تازه و با کیفیت است.

سایت فروش ترشی سیر شمالی به قیمت کارخانه

 

مواد اولیه با کیفیت در تهیه ترشی

مواد اولیه با کیفیت در تهیه ترشی

مواد اولیه تازه و با کیفیت یکی از عواملی است که می تواند باعث افزایش کیفیت زیتون پرورده بسته ای شود. البته شاید بتوان گفت در صورت رعایت سایر نکات مانند بهداشت، مواد اولیه نقش اصلی در طعم ترشی ایفا می کنند. اگر نتوانید مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی تهیه کنید طبیعتا ترشی خوبی نیز نخواهید داشت.

البته برای ترشی سیر باید عرض کنیم که نواحی در ایران وجود دارند که سیر هایی که در آن جا کشت می شود نه تنها در ایران معروف است بلکه به کشورهای خارج از ایران نیز صادر می شود و به علت کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی نیز در خارج از ایران برخوردار است. سیر همدان و سیر طارم همان سیرهایی هستند که برای انواع ترشی سیر مانند یک برگ برنده عمل کرده و باعث می شود مردم در اولین وهله به کیفیت بالای این سیر ترشی فکر کنند.

همانطور که می دانید یکی از موادی که بسیار بین شمالی ها طرفدار دارد رب انار است و شمالی ها برخی اوقات از رب انار در ترشی سیر شمالی یا انواع ترشیجات دیگر استفاده می کنند. برای مثال ممکن است وقتی در نواحی شمالی ایران حضور دارید، در بازار چشمتان به ترشی بندری با رب انار بیفتد که بسیار طبیعی است.

خرید ارزان ترشی سیر شمالی

خرید ارزان ترشی سیر شمالی

شاید یکی از چالش های تهیه ترشیجات شمالی از جمله ترشی سیر شمالی، این باشد که شما در نزدیکی نواحی شمالی زندگی نمی کنید و این امکان را ندارید تا حضوری به بازارهای ترشیجات شمالی بروید و خریدتان را حضوری انجام دهید. این یک چالش قابل حل است و به آسانی حل می شود. شما می توانید با استفاده از مراکز معتبر ترشیجات که در سطح کشور و حتی بیشتر از سطح کشور فعالیت می کنند، به انواع ترشیجات از نواحی مختلف دسترسی داشته باشید. برای مثال این سایت که توسط این مجموعه طراحی شده تنها به خاطر راحت کردن خرید مشتریان عزیز به فعالیت مشغول است تا مردم بتوانند با طعم ترشیجات اصیل از جمله ترشی سیر شمالی آشنا شوند و مسافت برای آنان مانعی در برخورداری از طعم های خوشمزه نباشد. برای اطلاعات تکمیلی درباره خرید از این مجموعه می توانید با مشاور مجموعه در ارتباط باشید.