سایت فروش ترشی مخلوط ربی صنعتی

شاید بتوان گفت ترشی مخلوط ربی شباهت زیادی به ترشی مشهدی دارد. در این ترشی خوشمزه از آب گوجه فرنگی استفاده می شود که طعم بسیار خوبی به ترشی مخلوط می دهد. شاید نام ترشی مشهدی برای شما کمی ناآشنا به نظر برسد اما ترشی سالاد مشهدی در بسیاری از شهر های ایران به نام ترشی گوجه به فروش می رسد و بسیار پر طرفدار می باشد.

سایت فروش ترشی مخلوط ربی صنعتی

دستور اصلی ترشی مخلوط

دستور اصلی ترشی مخلوط

ترشی مخلوط تنوع بسیار بالایی دارد به طورکه ممکن است در هر استان روش متفاوتی برای درست کردن آن وجود داشته باشد. برخی مواد طعم خوبی به ترشی مخلوط می دهند اما جزو دستور اصلی تهیه ترشی مخلوط نیستند.
برای مثال ترشی مخلوط ربی که در آن از آب گوجه یا رب انار استفاده می شود یکی از انواع ترشی مخلوط می باشد اما در دستور اصلی ترشی مخلوط، از رب یا آب گوجه استفاده نمی شود. از موادی که می توان برای دستیابی به طعم بهتر به ترشی مخلوط اضافه کرد می تواند موارد زیر را نام برد.

  1. زیتون
  2. رب انار
  3. آب گوجه
  4. ذرت
  5. کلم قرمز
  6. شیره انگور
  7. قارچ

شما می توانید حین تهیه ترشی به روشی که در طرز تهیه ترشی مخلوط در این سایت برای شما ذکر کردیم، مواد بالا را نیز طبق سلیقه و مزاج خود به ترشی مخلوط اضافه کنید.

تولید کننده ترشی مخلوط ربی

تولید کننده ترشی مخلوط ربی

گفتیم که ترشی مخلوط در اصل با رب تهیه نمی شود اما به علت تقاضای بالا برای ترشی مخلوط ربی، برخی تولید کنندگان تصمیم به تولید ترشی مخلوط ربی در حجم عمده و با کیفیت بالا گرفتند. این ترشیجات بسیار مرغوب می باشند و از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند.
ترشی مخلوط ربی می تواند در انواع بسته بندی و با وزن های مختلف به فروش برسند. این ترشی در نوع خاگی و صنعتی تهیه و تولید می شود. شما می توانید برای خرید هر نوع ترشی مخلوط ربی صنعتی یا خانگی از طریق همین سایت اقدام فرمایید و پس از واریز وجه مربوطه، ترشیجات سفارشی شما از درب کارخانه مستقیما به درب منزل شما ارسال خواهد شد. این هم روشی آسان و بهینه برای دوست داران و خریداران ترشیجات!

اگر سوالی در رابطه با نحوه خرید از مجموعه زیتون یا همکاری با ما دارید می توانید با مشاور مجموعه تماس بگیرید و سوالات خود را با وی در میان بگذارید تا مشاور ما شما را در جهت خریدی آسان تر، بهتر و مطمئن تر راهنمایی کند.