سفارش خرید سیر ترشی ارگانیک

سفارش خرید سیر ترشی ارگانیک را می توانید به صورت غیرحضوری و از طریق سایت ما ثبت کنید. این نوع ترشی که طرفداران فراوانی هم دارد به صورت بسته بندی و در شیشه های چند صد گرمی با قیمت مناسب عرضه شده تا هر خریدار به اندازه نیاز خود، خریدش را انجام دهد. ثبت سفارش و خرید زمان خاصی ندارد و شما می توانید در طول شبانه روز و هر زمان برای خرید سرکه وردا خانواده فرصت در اختیار داشتید، آن را انجام دهید.

سفارش خرید سیر ترشی ارگانیک

ویژگی انواع سیر ترشی ارگانیک

ویژگی انواع سیر ترشی ارگانیک سیر ترشی یکی از انواع ترشی های محبوب به خصوص در استان های شمالی کشور می باشد. این نوع ترشی هم به صورت محلی و خانگی و هم به صورت صنعتی و در کارخانه های تولید مواد غذایی تولید می شود. مهمترین ویژگی سیر ترشی ارگانیک مزه شیرین آن است. چرا که در تولید آن از سرکه خرما که شیرین است استفاده می کنند. سیر ترشی اصیل و چندین ساله معمولا طعم خاصی شبیه به سرکه بالزامیک دارد.
سیر ترشی ارگانیک عطر و طعم بسیار خوبی دارد. حبه های سیر کاملا نرم بوده و به راحتی می توان حتی آنها را بدون جویدن هم قورت داد. در تولید این نوع ترشی اگر به صورت سنتی تهیه شود کاملا سالم است. هیچ نوع ماده افزودنی ندارد و به شرط نگهداری در فضای خشک و خنک می توان برای مدت ها از آن استفاده نمود.
معمولا در سیر ترشی ارگانیک هیچ نوع طعم دهنده ای اضافه نمی شود تا عطر و طعم خود سیر در آن کاملا نمایان باشد. اضافه نمودن برخی مواد از جمله گوگرد برای افزایش زمان نگهداری هم طعم ترشی را تغییر داده و هم آن را از حالت طبیعی بودن خارج می کند.

قیمت روز سیر ترشی ارگانیک

قیمت روز سیر ترشی ارگانیک قیمت روز سرکه 10 لیتری  ارگانیک با توجه به نوع و وزن بسته بندی، شیوه عرضه و فروش و میزان استقبال مشتری متغیر است. معمولا ترشی هایی که به صورت ارگانیک تولید می شوند به دلیل آنکه طعم و مزه خوبی دارند، با اقبال خوبی در بازار مواجه می شوند. از سوی دیگر قیمت مناسب آنها نیز در جلب نظر مشتری تاثیرگذار است. قیمت ترشی همچنین تحت تاثیر شیوه عرضه آن نیز قرار دارد. در بازار ترشی آنلاین که محصول بدون واسطه عرضه می شود، هم قیمت کمتر و هم مشتریان بیشتری دارد.
نوع بسته بندی هم در قیمت گذاری محصول اثر مستقیمی دارد. چرا که هرچه بسته بندی شیک تر و به روزتر باشد، به دلیل هزینه هایی که برای آن صورت گرفته، قیمت محصول هم افزایش می یابد. از سوی دیگر وزن بسته نیز هرچه بیشتر باشد به طور مسلم نرخ تمام شده را بالا می برد.