سفارش فوری انواع ترشی بادمجان تبریزی

تبریزی ها از تولید کنندگان خبره و معروف انواع ترشیجات هستند. یکی از ترشیجاتی که آن ها در تهیه آن بسیار مهارت دارند، ترشی بادمجان تبریزی است. تبریزی ها برای تولید نوع شکم پر این ترشی معروف هستند.

البته سرکه فله  می تواند به انواع روش ها تهیه شود اما نوع شکم پر آن، ظاهری بسیار شیک و طعمی بسیار خوشمزه دارد لذا نمی توان آن را نادیده گرفت. هم چنین ترشی بادمجان شکم پر در میهمانی ها نیز ظاهری بسیار زیبا به سفره ای که برای میهمان تدارک دیده اید می دهد.

سفارش فوری انواع ترشی بادمجان تبریزی

مواد ترشی بادمجان شکم پر

مواد ترشی بادمجان شکم پر

همانطور که گفتیم ترشی بادمجان تبریزی معمولا به روش شکم پر تهیه می شود. برای تهیه ترشی بادمجان شکم پر باید بادمجان های سالم و درسته را شکاف دهیم و داخل آن را با انواع سبزیجات پر کنیم. برای پر کردن شکم بادمجان می توان از مواد زیر کمک گرفت:

  1. هویج
  2. گل کلم
  3. کلم
  4. موسیر
  5. سیر
  6. سبزی های معطر
  7. فلفل سبز

بسیاری از مردم راجع به سبزیجات مورد استفاده در این ترشی می پرسند و ما در این جا می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

سبزی معطر شامل چه مواردی است؟

معمولا نوع، میزان و نسبت سبزی های معطری که در این ترشی استفاده می شود برای هر فرد یا تولید کننده متفاوت است اما سبزی های زیر از جمله مواردی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. ریحان
  2. نعناع
  3. جعفری
  4. مرزه
  5. گشنیز
  6. ترخون

گفتنی است که برای تهیه ترشی بادمجان تبریزی باید حواستان به میزان نمک آن باشد. یکی از عللی که باعث فساد و کپک زدن ترشی می شود کم نمک بودن آن است لذا سعی کنید از میزان درست نمک استفاده کنید تا نه طعم ترشی بد شود و نه ترشی شما کپک بزند.

 

خرید ارزان ترشی بادمجان تبریزی

خرید ارزان ترشی بادمجان شکم پر

یکی از معیارهایی که همیشه نه تنها برای مشتریان و خریداران بلکه برای ما هم مهم بوده است، قیمت ترشیجات است. ما همواره سعی کرده ایم که قیمت ترشیجات را نسبت به کیفیت آن ها در یک سطح خاص نگه داریم و ترشی هایی به مشتریان عرضه بداریم که نسبت به کیفیتشان قیمت ارزانی دارند.

لذا شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت های سرکه وردا 3 لیتری اعم از ترشی بادمجان تبریزی با مشاور مجموعه در ارتباط باشید و هم چنین اگر خرید عمده دارید می توانید از قیمت های خوبی بهره مند شوید. هم چنین می توانید فرم موجود در صفحه اصلی سایت را تکمیل کنید تا مشاور مجموعه با شما تماس بگیرد. انواع دیگر راه های ارتباطی نیز در قسمت مربوطه توضیح داده شده است و مشاور مجموعه از تمامی این بسترها پاسخگوی شما عزیزان می باشد.