سنجد به رشد مغز هماهنگی سیستم ایمنی کمک می کند

نشان داده شده است که سنجد به رشد مغز، هماهنگی سیستم ایمنی، هضم و جریان خون کمک می کند. آنها همچنین سرشار از آنتوسیانین هستند.
نشان داده شده است که این سیتوکین ها تولید سیتوکین های ایمنی پارچه مبلی ترک را افزایش می دهند که به بدن اجازه می دهد در برابر بیماری ها و بیماری ها دفاع کند.
با این حال، بیشتر از آن، سنجد حاوی یک عامل ضد ویروسی قوی به نام آنتی ویروس است. آنتی ویروس نه تنها به جلوگیری از حمله ویروس ها به سلول ها کمک می کند.

بسیاری از والدین زمانی که فرزندشان برای اولین بار به مدرسه می رود با بیماری دست و پنجه نرم می کنند و شربت سنجد ممکن است به تقویت هماهنگی سیستم ایمنی بهترین زمان مصرف پودر سنجد و غلبه بر فصل آنفولانزا کمک کند.

راه های زیادی برای گنجاندن این مکمل طبیعی در رژیم غذایی کودک شما وجود دارد. به عنوان مثال، Nature’s Way یک شربت آلدربری برای کودکان درست می کند.

این را می توان مشابه ویتامین روزانه مصرف کرد. با این حال، طرز تهیه زیتون سیاه تناقضات و محدودیت هایی برای شربت سنجد وجود دارد.

حتماً با پزشک اطفال خود صحبت کنید که آیا سنجد برای شروع مصرف کودک شما مناسب است یا خیر، و توجه داشته باشید که کودکان زیر یک سال نباید از این شربت استفاده کنند.

مطمئن شوید که قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری پزشک شما دوز مناسب را برای کودک شما نیز تجویز می کند. و اگر  به روش‌های بیشتری برای استفاده از سنجد در خانه علاقه دارید.

من این مقاله در مورد طرز تهیه شربت پنکیک و وافل با استفاده از این میوه تقویت‌کننده سیستم ایمنی را دوست دارم.

  • منابع:
    1. THE HEALING POWER OF ELDERBERRY
  • تبلیغات: 
    1. ماهی برای رژیم غذایی کودکان و جمعیت های آسیب پذیر مهم هستند
    2. سرکه یکی از هدایای عالی طبیعت است
    3. توپ فوتبالی که با یک روش خارق العاده از رشته پلویی ساخته شد!!!
    4. آلو بسیار مغذی است و فواید سلامتی مختلفی دارد