عرضه انواع ترشی زیتون سبز مرغوب در کشور

بدیهی است که اصلی ترین ماده اولیه برای تهیه ترشی زیتون سبز، زیتون است. برای اطمینان از کیفیت ترشی زیتون ابتدا باید از کیفیت زیتون های مصرفی مطمئن باشید. آیا می دایند خصوصیات و مشخصات زیتون مرغوب و نامرغوب چیست؟ با فرآیند تهیه ترشی زیتون تا چه حد آشنا هستید؟

ما در این مطلب به این پرسش ها پاسخ می دهیم. هم چنین به شما کمک می کنیم اگر قصد تهیه ترشی زیتون را در منزل دارید، بهترین نوع زیتون را برای این کار خریداری کنید در نتیجه ترشی مرغوبی داشته باشید. هم چنین شما می توانید برای تهیه ترشی خود مقاله مرتبط با طرز تهیه ترشی زیتون را مطالعه کنید.

عرضه انواع ترشی زیتون سبز مرغوب در کشور

آشنایی با مشخصات انواع زیتون

آشنایی با مشخصات انواع زیتون

برای خیلی از مردم زیتون تنها به دو دسته سبز و سیاه شناخته شده است اما جالب است که بدانید در جهان حدود دو هزار نوع زیتون وجود دارد که در ایران تنها ۱۱۰ نوع آن کاشت می شود.

هرچند ما معمولا از زیتون سیاه و سبز استفاده می کنیم اما باید بدانید که زیتون در انواع رنگ های زرد، قرمز و بنفش نیز وجود دارند. ما برای تهیه ترشی زیتون معمولا از زیتون سبز استفاده می کنیم البته تهیه ترشی با زیتون سیاه نیز امکان پذیر است اما بنا به دلایلی که در ادامه به شما می گوییم بهتر است ترشی زیتون سبز تهیه کنید.

معمولا واردات زیتون سیاه از کشورهای خارجی صورت می گیرد اما باید هزینه زیادی صرف این واردات شود. لذا گاهی در بازار دیده می شود که با انجام فرآیندهایی نه چندان بهداشتی، زیتون سبز را به زیتون سیاه تبدیل می کنند و به شما با عنوان زیتون سیاه می فروشند. حالا شاید بپرسید چه دیلیل برای این کار وجود دارد؟

طبق نظر کارشناسان آب و هوا و نوع خاک ایران مناسب کشت زیتون سیاه نمی باشد. از طرفی برخی از کارشناسان تغذیه معتقدند که زیتون سیاه از نظر دارا بودن مواد مغذی کمی غنی تر از زیتون سبز می باشد در نتیجه زیتون سیاه طرفداران زیادی دارد.

البته برخی نیز معتقدند که زیتون سیاه و سبز خیلی تفاوتی ندارند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که از نظر طب سنتی، بهترین نوع زیتون، زیتون سبز رسیده می باشد. در هر صورت اگر قصد خرید زیتون دارید بهتر است زیتون سبز خریداری کنید چرا که تشخیص زیتون سیاه اصل و زیتون سبزی که سیاه شده و با نام زیتون سیاه به شما فروخته می شود تنها توسط متخصصان امکان پذیر است. بیایید ریسک نکرده و زیتون سبز مرغوب خریداری کنیم.
چرا که زیتون سیاهی که با انجام فرآیندهای مصنوعی تبدیل به زیتون سیاه شده است برای بدن بسیار مضر می باشد.

 

ارسال ترشی زیتون سبز به سراسر کشور

ارسال ترشی زیتون سبز به سراسر کشور

در مجوعه زیتون شما می توانید انواع ترشی زیتون را سفارش دهید. با توجه به دارا بودن کادر مجرب و متخصص در زمینه ترشیجات، ما می توانیم تضمین کنیم که انواع ترشیجات زیتون در این مجموعه با بهترین نوع زیتون ها تهیه شده است.

هم چنین اگر نگران این هستید که زیتون سیاه اصل است یا خیر، می توانید با توجه به نکاتی که بالاتر مطرح کردیم، ترشی زیتون سبز خریداری کنید تا شما نیز نسبت به کیفیت این نوع زیتون اطمینان بیشتری داشته باشید. در هر صورت امیدواریم که از خرید از این مجموعه لذت ببرید.