عرضه انواع ترشی لوبیا سبز ترکی به قیمت عمده

یکی از ترشیجات لوبیا سبز که بسیار معروف است،زیتون سیاه کیلویی  ترکی می باشد. ما امروز قصد داریم راجع به این ترشی صحبت کنیم هم چنین طرز تهیه ترشی لوبیا سبز به روش ترکی را نیز برای شما بیان کنیم. امیدواریم با استفاده از نکاتی که در این جا یاد می گیرید، ترشی لوبیا سبز خوشمزه ای را درست کنید که باب میل شما و عزیزانتان باشد.

عرضه انواع ترشی لوبیا سبز ترکی به قیمت عمده

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز به روش ترکی

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز به روش ترکی

برای تهیه ترشی لوبیا سبز به روش ترکی نیاز به مواد اولیه زیادی ندارید. مواد اولیه لازم در زیر لیست شده اند:

  1. لوبیا سبز باریک و تازه
  2. سیر
  3. سبزی ترشی
  4. نمک
  5. ادویه ترشی
  6. سرکه
  7. فلفل سبز

شما می توانید به سلیقه خود مواد دیگری نیز اضافه کنید اما مواد اولیه اصلی همین موارد لیست شده می باشند.

ابتدا لوبیا سبز ها را تمیز و با دقت شسته، در قابلمه پر آبی که در حال جوش است، بریزید و ۶تا۷ دقیقه به لوبیا سبزها اجازه دهید تا بپزند. سپس لوبیا سبزها را آبکش کرده و فورا در آب سرد بریزید و دوباره آبکش کنید. سپس آن ها را در جایی قرار می دهیم تا خشک شوند. شما می توانید لوبیا سبزها را روی دستمالی پهن کنید و اجازه دهید خشک شوند.

در این فاصله سایر مواد ترشی را آماده می کنیم. سیرها را پوست می گیریم. می توانید سیرها را درسته و یا ریز کرده در ترشی لوبیا سبز بریزید. هم چنین سبزی های معطر ترشی را شسته و خشک کنید. مواد ترشی باید خشک باشند در غیر اینصورت احتمال کپک زدن ترشی به شدت بالا می رود. بعد از اینکه تمام مواد را آماده کردید، لوبیا سبزها را در ظرف ترشی بریزید و سبزی ترشی، ادویه ترشی، سیر و فلفل سبز را نیز به آن اضافه کنید.

سپس روی مواد سرکه بریزید و به مقدار دلخواه نمک اضافه کنید. برای اینکه مطمئن شوید نمک آن مناسب است می توانید کمی از سرکه را بچشید و در نهایت اگر ادویه ترشی یا نمک آن کم شده است می توانید آن ها را اضافه کنید. در مرحله آخر در ظرف ترشی را محکم ببندید تا در معرض هوا قرار نگیرد. باید به این ترشی حدود ۲۰ روز زمان دهید تا برسد. این هم طرز تهیه ترشی لوبیا سبز ترکی. امیدواریم لذت برده باشید.

 

بازار فروش ترشی

بازار فروش ترشی

زیتون پرورده تک نفره رستورانی  می تواند در جزئیات دستور تهیه کمی تفاوت داشته باشد. برخی ترجیح می دهند لوبیا سبز را خرد کرده و در ترشی بریزند و برخی دیگر لوبیا سبز سالم و درسته را در این ترشی ترجیح می دهند. این امر کاملا سلیقه ایست. ترشی لوبیا سبز درسته ظاهر زیبایی دارد در حالیکه خوردن ترشی لوبیا خرد شده راحت تر می باشد. در هر صورت برای سفارش انواع ترشی لوبیا سبز ترکیه ای، ترشی لوبیا سبز شمالی، ترشی لوبیا سبز تازه و … می توانید با ما در ارتباط باشید تا سفارش شما را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن، آن را برای شما تهیه و ارسال کنیم.