عرضه بهترین ترشی بندری سنتی درجه یک

شاید تا به حال متوجه تفاوت طعم زیتون شیشه ای سنتی و ترشی بندری صنعتی شده اید. در حقیقت این تفاوت در انواع دیگری از خوراکی هایی که به روش سنتی تهیه شده و خوراکی هایی که با روش مدرن امروزی تهیه شده اند، وجود دارد.

این طور به نظر می رسد که فرآیند تهیه هر دو نوع سنتی و صنعتی مشابه است لذا باید طعم یکسانی داشته باشند. اما حقیقت این است که رازهایی در روش های سنتی نهفته که باعث تغییر طعم و کیفیت این ترشی یا هر خوراکی سنتی دیگری می شود.

عرضه بهترین ترشی بندری سنتی درجه یک

رازهای تهیه ترشی بندری سنتی

رازهای تهیه ترشی بندری سنتی

شاید بتوانیم این مثال را برای شما بزنیم که ترشی لیته خانگی ۱۴۰۱ چهل روزه ای در بازار موجود است که شاید به نرمی سیر ترشی هفت ساله باشد اما هم چنان کیفیت و خواص سیر ترشی هفت ساله را ندارد و اگر کم دقت کنید می توانید متوجه تفاوت کیفیت آن ها شوید. روش هایی که قدیمی ها برای تهیه ترشیجات استفاده می کردند بهترین روش ها بودند.

ترشی بندری سنتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نوع سنتی آن بهتر از انواع دیگر است. معمولا ترشی بندری خانگی به روش سنتی تهیه می شود و یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت آن نسبت به ترشیجات صنعتی، کیفیت بالای آن می باشد که در اثر روش های سنتی حاصل می شود.

شاید بتوانیم مثال های فراوانی برای برتری روش های سنتی نسبت به روش های مدرن ذکر کنیم. می توانید به این موضوع فکر کنید و خودتان به این نتیجه برسید. شما نیز اگر می خواهید ترشی با کیفیتی تهیه کنید بهتر است تا جاییکه می توانید و برایتان مقدور است از روش های سنتی و حتی ظروف سنتی مانند ظروف سفالی برای نگهداری ترشی استفاده کنید.

این هم مثالی دیگر از برتری روش سنتی است. امروزه تحقیقات ثابت کرده است که نگهداری مواد غذایی در ظروف پلاستیکی برای بلند مدت باعث واکنش شیمیایی مواد پلاستیک با مواد خوراکی می شود لذا این مواد غذایی به نوعی سمی می شوند و برای بدن مضر هستند. اما ظروف سفالی هیچ گونه ضرری برای بدن ندارند. امیدواریم توانسته باشیم شما را در این مورد قانع کنیم.

تهیه انواع ترشیجات سنتی

تهیه انواع ترشیجات سنتی

شاید بگویید تهیه ترشیجات سنتی سخت است یا مراکز معتبری نمی شناسید که از روش های سنتی و خانگی برای تهیه ترشیجات خود استفاده کرده باشند یا اینکه شما زمان کافی برای تهیه ترشیجات با کیفیت را ندارید.

خبر خوب برای شما این است که ما در مجموعه زیتون انواع ترشیجات اعم از ترشی بندری را که به صورت سنتی تهیه و تولید شده اند ارائه می دهیم و شما می توانید از طریق همین مجموعه ترشی سنتی مورد نظر خود را خریداری کنید. کافیست فرم موجود در صفحه اصلی سایت را پر کنید تا مشاور مجموعه با شما تماس بگیرد.