عرضه عمده انواع ترشی سیر اماده در کشور

عرضه عمده ترشی سیر اماده در سطح کشور تنها یکی از خدماتی است که مجموعه زیتون برای مشتریان خود انجام می دهد. اما امروز می خواهیم به همین مطلب بپردازیم و در مطالب بعدی راجع به سایر خدمات نیز صحبت خواهیم نمود.

زیتون سیاه کیلویی همواره از محبوب ترین و پرفروش ترین ترشیجات نزد ایرانیان بوده است و امروزه نیز تبدیل به یکی از محصولات صادراتی مهم در ایران شده است. بسیاری از کشور ها علاوه بر این ترشی، خواستار سیرهای با کیفیت ایران نیز هستند. باعث افتخار است که ایران یکی از بهترین انواع سیر را در سطح جهان کشت و برداشت می کند.

عرضه عمده انواع ترشی سیر اماده در کشور

خواص مواد اولیه ترشی سیر اماده

خواص مواد اولیه ترشی سیر اماده

همانطور که می دانید در زمان گذشته برای نگهداری مواد یا ذخیره مواد غذایی برای فصل های سرد سال، از روش ترشی انداختن استفاده می شد. به این روش که گیاهان و سبزیجات یا صیفی جات مانند بادمجان را در سرکه قرار می دادند و این گونه بود که ترشی به وجود آمد.
حالا هر کدام از این مواد غذایی نگهداری شده در سرکه خواص به خصوص خود را دارند و چون امروز راجع به ترشی سیر اماده صحبت می کنیم، بهتر است به خواص سیر بپردازیم و ببینیم که سیر چه خواصی دارد.

خواص سیر

  1. کاهش فشار خون
  2. کاهش کلسترول
  3. سلامت قلب
  4. پیشگیری از بیماری های عصبی
  5. سلامت استخوان
  6. بهبود هضم غذا
  7. تقویت سیستم ایمنی
  8. سلامت چشم
  9. مبارزه با آکنه
  10. کاهش علائم آسم
  11. رفع ریزش مو

لیستی که شامل خواص سیر باشد به این زودی ها تمام نمی شود. حتما همه شما با خواص بسیار زیاد سیر آشنا هستید. و این شاید یکی از دلایل محبوبیت و پر فروش بودن ترشی سیر اماده است. بی دلیل نیست که در شرایط مناسب، سیر ترشی می تواند خاصیت دارویی داشته باشد.

به هر حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در اکثر موارد، مواد اولیه تشکیل دهنده ترشیجات در برخی خواص مشترک هستند مانند

  1. تقویت سیستم ایمنی
  2. سلامت قلب
  3. لاغری
  4. بهبود سیستم عصبی
  5. کاهش کلسترول
  6. کنترل فشار خون

 

عرضه عمده ترشی سیر با کیفیت

عرضه عمده ترشی سیر با کیفیت

مجموعه زیتون برای کمک به فعالان حوزه زیتون خام امسال  اقدام به عرضه عمده ترشیجات کرده است و سعی دارد تا به تولید کنندگان نوپا نیز کمک شایانی بکند. هم چنین کیفیت ترشیجات ارائه شده توسط این مجموعه تضمین شده است چرا که در فرآیند تولید، نظارت دقیقی بر تمام مراحل شده است.

شما می توانید برای خرید عمده این محصول با ما در ارتباط باشید و به علت متغیر بودن قیمت ها، بهتر است که جدیدترین قیمت ها را از مشاور مجموعه بپرسید. ایشان نهایت تلاششان را برای کمک به شما عزیزان می کنند.