عرضه مستقیم ترشی لیته بادمجان کبابی اعلا

یکی از خوراکی های خوشمزه ای که در مخصوصا در فصل زمستان با استقبال زیاد مردم همراه است، ترشی لیته بادمجان کبابی می باشد. این ترشی لیته که با بادمجان های کبابی تهیه شده، بسیار مناسب روزهای سرد فصل زمستان می باشد.
البته از آنجایی که تهیه این ترشی زمان زیادی لازم ندراد شما می توانید از اوایل فصل پاییز که زمان درست کردن این ترشی است، از آن مصرف کرده و در کنار سفره خود از آن استفاده کنید.

عرضه مستقیم ترشی لیته بادمجان کبابی اعلا

آشنایی بیشتر با ترشی لیته بادمجان کبابی

آشنایی بیشتر با ترشی لیته بادمجان کبابی

ترشی لیته بادمجان کبابی ترشی بسیار خوشمزه ای است که در کنار غذاهای زیادی مصرف می شود از جمله غذاهای نانی مانند آبگوشت یا کوفته. این ترشی که به افزایش اشتها کمک می کند همچنین باعث می شود شما از غذای خود بیشتر لذت ببرید. این نوع از ترشی لیته که ترشی لیته بادمجان کبابی است، با بادمجان های کبابی تهیه شده اند.

یعنی بادمجان ها به جای پخته شدن، کبابی می شوند که این کار با استفاده از گازهای معمول خانگی یا فر امکان پذیر می باشد و همه می توانند آن را انجام دهند. البته جدا کردن پوست بادمجان های کبابی کمی دشوار و زمانبر است اما با استفاده از دو راه ساده شما می توانید این کار را بدون دردسر انجام دهید.

راه اول این است که بعد از کبابی شدن بادمجان ها و زمانی که بادمجان ها هنوز داغ هستند، ان ها را در یک کیسه نایلون قرار داده، در آن را ببندید و اجازه دهید سرد شوند. بعد از اینکه سرد شدند می توانید پوست آن ها را به راحتی جدا کنید.

راه دوم این است که بادمجان ها را بعد از کبابی کردن و زمانی که هنوز داغ هستند در یک کاسه آب یخ قرار دهید و فورا بردارید. در این روش با شوک وارد کردن، پوست بادمجان ها بدون دردسر زیاد و بدون اینکه گوشت بادمجان ها جدا شود، جدا می شوند.

امیدواریم با استفاده از این تکنیک ها بتوانید یک ترشی لیته بادمجان کبابی خوشمزه تهیه کرده و در کنار عزیزانتان از آن لذت ببرید.

 

راه های ارتباطی برای خرید انواع ترشی

راه های ارتباطی برای خرید انواع ترشی

همانطور که پیداست، ما در این سایت انواع ترشیجات را به فروش می رسانیم. راه های ارتباطی که شما می توانید از آن ها برای ارتباط با مشاور و ثبت سفارش خود استفاده کنید عبارتند از ایمیل، شماره همراه، واتساپ و تلگرام که همگی در سایت درج شده اند.

هم چنین برای ارتباط آسان تر شما می توانید فرم موجود در سایت را کامل کنید تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما ارتباط گرفته و علاوه بر اینکه اطلاعات لازم را در اختیارتان می گذارند، سفارش شما را نیز ثبت کرده و برای خرید بهتر و مطمئن تر به شما کمک می کنند.

لذا خرید آنلاین ترشیجات از این سایت یک راه تضمین شده برای خرید محصولات با کیفیت با قیمت مناسب، در زمان کم و آسان است. امیدواریم از این فرصت نهایت استفاده را برده هرچه زودتر همکاری خود را با این مجموعه آغاز کنید.