عرضه کننده انواع ترشی سیر ساده

مجموعه زیتون این افتخار را دارد تا عرضه کننده انواع ترشی سیر ساده در بسته بندی های متفاوت باشد. این ترشی که از دیرباز بسیار زیاد مورد استفاده ایرانیان قرار می گرفته امروزه به خاطر خواص بینظیر آن حتی مورد توجه کشور های خارجی نیز قرار گرفته و طعم خارق العاده آن نیز باعث محبوبیت دو چندان ترشی سیر ساده شده است.

جالب است بدانید یکی از راه هایی که می توانید انجام دهید تا سیر ترشی مرغوب تری داشته باشید این است که ظرف سیر ترشی را زیر خاک قرار داد و بعد از سپری شدن زمان لازم آن را از زیر خاک درآورید تا خودتان تفاوت آن را با سیر ترشی های معمولی حس کنید.

عرضه کنده انواع ترشی سیر ساده

نکات کلیدی ترشی سیر

نکات کلیدی ترشی سیر

روش تهیه ترشی سیر ممکن است آسان به نظر برسد اما نکاتی وجود دارد که در صورت عدم رعایت این نکات نمی توان کیفیت مورد انتظار از ترشی سیر را بدست آورد. یکی از این نکات توجه به محل نگهداری ترشی سیر است که در مطالب قبلی به آن پرداختیم. اگر تا به حال مقاله مرتبط با محل نگهداری ترشی سیر را مطالعه نکردید لطفا آن را بخوانید.

باید این را بدانید که اگر بعد از مدتی سیر های ترشی سیر سبز شدند لازم نیست نگران شوید و ترشی سیر را دور بریزید چرا که سبز شدن سیر ها نتیجه برخی واکنش های شیمیایی است و به مرور زمان درست می شود.
هم چنین بعد از رسیدن ترشی سیر و در زمان استفاده نباید قاشق آلوده وارد ظرف یا دبه ترشی سیر بشود و بعد از هر بار استفاده هم در ظرف باید محکم بسته شود تا حداقل هوای ممکن وارد ظرف سیر ترشی بشود. این راه برای جلوگیری از فساد ترشی سیر ساده بسیار موثر هستند هر چند ممکن است ساده به نظر برسند.

سوال دیگری که می خواهیم پاسخ دهیم این است که چه ظرفی برای ترشی مناسب می باشد؟ به عقیده متخصصین بهترین ظرف برای ترشی انداختن، ظروف شیشه ای هستند زیرا امروزه ثابت شده ظروف پلاستیکی با مواد واکنش داده و ممکن است علاوه بر پایین آوردن کیفیت ترشی، مواد شیمیایی نه چندان مفیدی وارد مواد غذایی شود.
البته این نکته را هم باید در نظر داشت که نگهداری و حمل و نقل ترشیجات در حجم زیاد و عمده در ظروف شیشه ای ممکن است خطر آفرین باشد پس گزینه جایگزین همان ظروف پلاستیکی شفاف و بی رنگ و بو می باشند.

خرید مستقیم ترشی سیر ساده

خرید مستقیم ترشی سیر ساده

خرید مستقیم ترشی سیر شاید در گذشته سخت بود اما در عصر حاضر امکان پذیر است. مرکز زیادی هستند که با کارخانه ها همکاری کرده و عرضه و پخش ترشیجات را بر عهده دارند. این کار باعث می شود که دلال ها و واسطه ها دیگر نتوانند باعث افزایش قیمت محصولات برای مصرف کنندگان شوند و مشتریان بتوانند ترشی سیر ساده را از کارخانه و با قیمت کارخانه خریداری کنند.
فروشگاه اینترنتی ما نیز به شما برای خرید مستقیم ترشی سیر ساده به صورت مستقیم از کارخانه و تولید کننده کمک می کند.