عرضه کننده ترشی بادمجان فوری

خیلی از افراد فرصت کمی برای آشپزی و تهیه مخلفات خانگی دارند لذا بدنبال راهی برای درست کردن ترشی بادمجان فوری هستند. در این جا ما میخواهیم به شما دستور تهیه سرکه فله فوری را ارائه دهیم تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن این چاشنی خوشمزه را آماده کنید و همراه غذا میل فرمایید. پس لطفا این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

عرضه کننده ترشی بادمجان فوری

روش تهیه ترشی بادمجان فوری

روش تهیه ترشی بادمجان فوری

با این روش شما می توانید ترشی بادمجان فوری را در نیم ساعت یا حتی کمتر آماده کنید. برای تهیه این ترشی ما نیاز به بادمجان و مقداری ادویه و سبزی خشک داریم. ابتدا بادمجان ها را قطعه قطعه می کنیم و همراه فلفل و سبزی خشک مانند نعنا در قابلمه ریخته و اگر علاقه داشته باشید می توانید مقداری زردچوبه نیز به آن اضافه کنید.

سپس سرکه را اضافه می کنیم و به حدی سرکه در قابلمه میریزیم که روی بادمجان ها را بپوشاند. وقتی سرکه در قابلمه به جوش آمد زیر آن را کم می کنیم تا آرام بجوشد. مدت زمانی که شعله روشن است و مواد قابلمه در حال جوشیدن است حدودا باید ۲۰ دقیقه باشد. در این حین می توانید نمک را به میزان لازم به مواد اضافه کنید. حالا ترشی آماده است فقط باید صبر کنید تا سرد بشود.
اگر می خواهید ترشی شما مانند ترشی لیته نرم باشد می توانید بادمجان ها را بکوبید تا بافت آن شبیه ترشی لیته شود.

صادر کننده ترشی بادمجان فوری

صادر کننده ترشی بادمجان فوری

امروزه صادرات ترشی بادمجان و در کل انواع ترشیجات بسیار پر رونق و پر طرفدار است. از مهم ترین مقاصد صادراتی ترشیجات می توان به عراق و امارات اشاره کرد و چون هر دوی این کشورها در فاصله نسبتا نزدیکی با کشور ما هستند، صادرات حتی راحت تر و پر سود تر نیز می شود.
نزدیکی مرزهای دو کشور صادر کننده و مشتری باعث می شود که محصول سریع تر به مقصد رسیده، حمل آن آسان تر و نگرانی از بابت فساد و خرابی کالا کمتر باشد. هم چنین سفر به کشور های همدیگر برای بررسی محصول و اطلاع از شرایط خرید و فروش و قیمت ها نیز به راحتی امکان پذیر می باشد.

در ایران نیز مراکز و مجموعه های زیادی وجود دارند که کار صادرات سرکه وردا 3 لیتری را انجام می دهند که مشتریان از کشورهای دیگر می توانند با این مراکز ارتباط گرفته و از قیمت ها، شرایط محصول و نحوه همکاری با این مجموعه اطلاع پیدا کنند.