عرضه کننده سیر ترشی مجلسی

خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از افراد در زمینهی عرضه سیر ترشی مجلسی به صورت فراوان فعالیت می کنند. عرضه کننده سیر ترشی مجلسی در تلاش است تا محصولی درجه یک، اصل و عالی را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و در وزن های مختلف با قیمتی مناسب و ارزان به خریداران و مشتریان خود در سراسر کشور عرضه کند.

عرضه کننده سیر ترشی مجلسی

نحوه تهیه سیر ترشی مجلسی

نحوه تهیه سیر ترشی مجلسیزیتون پرورده شرکتی یکی از انواع گیاهان کشت شده در مزارع کشاورزی می باشد که به صورت بوته ای رشد می کند. از سیر برای پخت انواع غذاها و دسر های مختلف استفاده می شود که علاوه بر ایجاد طعم و عطر عالی در غذا، سبب مقوی شدن آن نیز از جهت ویتامین های مختلف می شود. سیر دارای فراورده های مختلفی می باشد که از محبوب ترین و پرطرفدارترین آنها می توان به سیر ترشی اشاره کرد.

برای تهیه سیر ترشی به مواد مختلفی از جمله: سیر، سرکه، ترخون، فلفل و نمک نیاز داریم. در ابتدا ساقه های اضافی سیر را جدا کرده و آنها را به صورت بوته ای و بدون آنکه حبه حبه شوند، بشویید و سپس بر روی یک دستمال یا درون یک آبکش قرار دهید تا کاملا خشک شوند و هیچ آبی بر روی آنها باقی نماند. وجود رطوبت بر روی سیر ها، سبب کاهش مدت ماندگاری آنها و کپک زدن آنها نیز می شود.

در مرحله بعد یک ظرف شیشه ای شسته شده و کامل خشک شده را انتخاب کرده و سیر هایی که کامل خشک شده را درون آن بریزید. در لابه لای سیر هایی که داخل شیشه قرار می دهید، از ترخون و فلفل نیز استفاده کنید تا طعم و مزه آن بهتر شود. سپس در مرحله ی آخر مقداری نمک و به اندازه لازم سرکه بر روی سیر ها ریخته و درب آن را محکم بسته و در مکان خنک قرار دهید.

قیمت روز سیر ترشی مجلسی

قیمت روز سیر ترشی مجلسی در سال های اخیر بازار زیتون شور شیشه ای از رونق قابل توجهی برخوردار شده است که دلیل آن آگاهی مردم از خواص و فواید بی نظیر این محصول برای سلامتی می باشد. قیمت سیر توسط صاحب نظران فعال در این حوزه پس از اتمام مراحل کشت و برداشت آن در مزارع مختلف مشخص و تعیین می شود.

قیمت روز سیر ترشی مجلسی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از رایج ترین و مهمترین این پارامترها می توان به: نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، برند و مارک، وزن و اندازه، نوع بسته بندی، روش های خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم، کیفیت و مرغوبیت و غیره اشاره کرد که تمام این موارد ذکر شده در قیمت روز این محصول بسیار تاثیر گذار می باشند.