عمده فروشی ترشی زیتون پرورده گیلانی

ترشی زیتون پرورده اصالتا از خوراکی ها و چاشنی های مربوط به گیلان می باشد اما این ترشی آنچنان طعم ماندگار، دلپذیر و به یاد ماندنی دارد که باعث شده همه مردم ایران عاشق ترشی زیتون پرورده باشند. زیتون پرورده به صورت فله و عمده برای استفاده در رستوران ها یا فروش در مراکز پخش ترشی و یا به صورت بسته بندی های تک نفره برای فروش در سوپر مارکت ها یا سرو همراه غذا در رستوران ها به فروش می رسد. البته با توجه به طعم ترشی زیتون پرورده جای تعجب نیست که تا این حد در همه جا محبوب باشد.

عمده فروشی ترشی زیتون پرورده گیلانی

نکاتی درباره زیتون پرورده

نکاتی درباره زیتون پرورده

برای تهیه زیتون پرورده به روش اصیل گیلانی، نیاز به گیاه چوچاغ یا چوچاق داریم. این گیاه معمولا در گیلان بسیار معروف می باشد اما برای افراد غیر گیلانی یا غیر شمالی این نام ممکن است جدید باشد. یکی از مواد اولیه که طعم بسیار خوبی به زیتون پرورده می دهد همین گیاه چوچاغ می باشد. اما اگر به این گیاه دسترسی ندارید می توانید از جایگزین هایی برای آن استفاده کنید.

این جایگزین ها می تواند دلال یا دلار شمالی باشد اما اگر به این مورد هم دسترسی ندارید می توانید از ترکیب گشنیز و نعنا برای طعم دادن به ترشی زیتون پرورده خود استفاده کنید. هر چند که طعم ناب زیتون پرورده در زیتون پرورده اصیل گیلانی بدست می آید اما استفاده از مواد اولیه در دسترس به جای گیاه چوچاغ هم چندان بد به نظر نمی رسد.
هرچند اگر نمی توانید به هر نحوی چوچاغ را تهیه کنید اما خیلی دوست دارید تا زیتون پرورده اصیل را امتحان کنید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که زیتون پرورده مصرفی خود را از مراکز پخش یا عمده فروشی زیتون پرورده گیلانی تهیه کنید. در ادامه بیشتر راجع به این پیشنهاد صحبت می کنیم.

مراکز پخش ترشی زیتون پرورده گیلانی

مراکز پخش ترشی زیتون پرورده گیلانی

ما به شما پیشنهاد خرید زیتون پرورده را از مراکز پخش یا عمده فروشی زیتون پرورده گیلانی دادیم. حالا ممکن است با خودتان فکر ککنید پس تکلیف کسانی که به مراکز پخش ترشیجات در گیلان دسترسی ندارند چه می شود؟
درست است. ما برای همین اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی از طعم ترشیجات محلی لذت ببرید. ما تامین کننده ترشیجات محلی و خانگی هستیم و شما می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید تا ترشیجات مورد نظر خود را که ممکن است در نقاط مختلف ایران تولید شود از ما خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن این ترشیجات برای شما ارسال شود.

هم چنین می توانیم شما را خاطر جمع کنیم که در فرآیند خرید شما هیچ دلال یا واسطه ای نقش نداشته و نخواهد داشت در نتیجه شما می توانید ترشیجات را با قیمت منطقی و ارزان خریداری کنید. با ما در ارتباط باشید.