فروشگاه انواع سیر ترشی با رب انار

سیر ترشی با رب انار از خوراکی های خوشمزه و پرطرفداری است که خاصیت زیادی نیز دارد. این محصول در فروشگاه های سراسر کشور که به فروش ترشیجات می پردازند وجود داشته و با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌شود در این میان نگاهی هم به ترشی لیته خانگی هم بی اندازیم.

تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را بر این گذاشته که مرغوب ترین ترشی خوشمزه را به خریداران خود عرضه کنند و از این رو از بهترین مواد اولیه برای تهیه این ترشی استفاده می کنند.

فروشگاه انواع سیر ترشی با رب انار

دستور تهیه سیر ترشی

دستور تهیه سیر ترشی

شاید شاید شما علاقه مند باشید که بدانید سیرترشی را چگونه تهیه می کنند و کنجکاو باشید دستور تهیه ان محصول فوق العاده خوشمزه را بدانید که ما در اینجا به صورت مختصر برای شما توضیح می دهیم.

برای تهیه سیر ترشی موادی مانند سرکه، رب انار، تمبر هندی، نمک، شیره انگور، سیر تازه و ظرفی برای ریختن سیر ترشی نیاز دارید.

  • در ابتدا سیر ها را به روشی پوست بکنید که فقط یک لایه پوست روی آنها باقی بماند و سپس آنها را شسته و بگذارید خشک شوند.
  • در مرحله بعد تمرهندی را درون آب جوش حل کرده و هسته های آن را جدا کنید.
  • سیر، رب انار، شیره انگور، سرکه، شیره تمر هندی، نمک و شکر را در قابلمه‌ای ریخته و روی حرارت قرار دهید.اجازه دهید مواد به مدت ۱ ساعت روی حرارت ملایم بجوشند و سیر‌ها نرم شوند.حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید مواد به مدت یک شب به همان شکل در قابلمه بمانند.
  • بعد از این مرحله اقدام به اضافه کردن نمک کنید ولی دقت داشته باشید که چون تمبر هندی شور است محلول شما زیادی شور نشود لذا نمک زیاد استفاده نکنید.
  • کمی سرکه به تمام محلول اضافه کنید و بگذارید در در ظرف شیشه ای تا ۴۰ روز محصول شما بماند و بعد از آن در محیطی خنک را نگهداری کنید.

فروش انواع سیر ترشی با رب انار

فروش انواع سیر ترشی با رب انار

خوشبختانه در کشور تولید کنندگان انواع سیر ترشی با رب انار وجود دارند که به فروش انواع ترشیجات مختلف با بهترین کیفیت و مرغوبیت بالا پرداخته و قیمت بسیار مناسبی را برای محصولات خود لحاظ کرده اند. این قیمت های خود رضایت مشتری را به دنبال داشته و باعث رونق کسب و کار این فروشندگان نیز شده است جالب است که کمی درباره سرکه خانگی بیشتر بخوانیم.

فروشگاه سیر ترشی علاوه بر فروش حضوری به فروش غیر حضوری به صورت آنلاین و اینترنتی نیز می پردازد و اقدام به سفارش گیری می کند. لذا برای خرید سیر ترشی یا سفارش انواع ترشیجات می توانید به سایت های معتبر این فروشگاه ها سر زده و پس از اطلاع از جزئیات کامل محصولات و قیمت های آن ها، برای خرید، با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را به عمل آورید.