فروش انواع ترشی خانگی مرغوب

مراجعه به سایت فروش ترشی خانگی یکی از معقول ترین و منطقی ترین راه ها برای خرید ترشیجات خانگی است. فروش عمده ترشی خانگی از این طریق به راحتی برای فعالان این حوزه و تولید کنندگان این ترشیجات امکان پذیر می باشد.
ترشی انداختن یکی از راه های استفاده از سبزیجات و میوه جات در فصول مختلف سال که دسترسی به این سبزیجات و میوه جات امکان پذیر نیست، می باشد. گفتنی سرکه موجود در ترشی به حفظ خواص مواد کمک می کند.

فروش انواع ترشی خانگی مرغوب

ادویه ترشی خانگی

ادویه ترشی خانگی

برای خوش طعم کردن ترشی و هم چنین رفع بوی بد برخی سبزیجات از ادویه ترشی استفاده می شود. این ادویه می تواند متفاوت باشد هم برای افراد متفاوت و هم برای ترشی های متفاوت. نمی توان برای تمام ترشی ها از یک ادویه استفاده کرد.

هم چنین برخی سبزیجات یا ادویه هایی که در برخی مناطق استفاده می شود در نواحی دیگر قابل کشت و برداشت نیست مانند چوچاغ که در شمال ایران به صورت خودرو می روید و شمالی ها از آن برای تهیه ترشی زیتون پرورده استفاده می کنند یا گیاه کروز که بیشتر مربوط به اطراف تبریز می باشد و استفاده از آن در شهرهای دیگر زیاد رایج نمی باشد.

برای استفاده از ادویه در ترشی راه های زیادی وجود دارد. برخی دوست دارند مقدار زیادی ادویه ترشی را از قبل به صورت پودر درآورند و در زمان تهیه ترشی از آن استفاده کنند. برخی دیگر ترجیح می دهند ادویه و سبزیجات را به صورت درسته در ترشی بریزند و برخی هم فقط خراش یا برش کوچکی روی سبزیجات ایجاد کرده یا آن ها را به قطعات بزرگ خرد می کنند تا طعم آن ها بیشتر در ترشی پخش شده یا به خرد مواد ترشی برود. رایج ترین موادی که به عنوان طعم دهنده به ترشی خانگی اضافه می شود عبارتند از:

  1. گلپر
  2. سیاهدانه
  3. تخم گشنیز
  4. فلفل قرمز
  5. فلفل سیاه
  6. میخک
  7. زیره
  8. زردچوبه
  9. سبزی ترشی که شامل مرزه، ترخون، گشنیز و نعنا خشک می باشد.

البته تهیه ادویه ترشی از مغازه ها و به صورت آماده نیز امکان پذیر است اما ما توصیه می کنیم که این کار را خودتان انجام دهید زیرا ادویه های آماده ممکن است زیاد قابل اطمینان نباشند هم چنین وقتی ادویه ترشی خانگی در خانه تهیه شود طعم ترشی بسیار بهتر می شود.

مرکز فروش ترشیجات

مرکز فروش ترشیجات

مجموعه زیتون به عنوان یک مرکز توزیع انواع ترشی خانگی مرغوب با قیمت ارزان مفتخر است که می تواند انواع ترشی خانگی اعم از سیر ترشی، انواع ترشی بادمجان، ترشی لیته، ترشی مخلوط، ترشی بندری و ترشی لوبیا سبز را برای مشتریان تامین کند.
این ترشیجات خانگی با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و با رعایت استانداردهای بهداشتی تهیه شده اند و فاقد مواد افزودنی می باشند پس اگر قصد خرید عمده ترشی خانگی را دارید لطفا هر چه زودتر فرم سایت را پر کنید.