فروش ترشی بادمجان شکم پر

فروش ترشی بادمجان شکم پر به صورت کلی و عمده انجام می شود. فروش عمده آن مزیت های زیادی دارد. از جمله این مزیت ها می توان به کاهش قیمت ها و همچنین رونق بیش از بیش بازار این محصول اشاره کرد. خریداران و مشتریان می توانند این محصول را به صورت بی واسطه و مستقیم از سایت ما خریداری کنند. برای خرید کافیست، سفارشات خود را در سایت ثبت کنید و یا با راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید در این میان نگاهی هم به سرکه بالزامیک یک لیتری هم بی اندازیم.

فروش ترشی بادمجان شکم پر

طرز تهیه ترشی بادمجان شکم پر

طرز تهیه ترشی بادمجان شکم پر در میان انواع و اقسام ترشی هایی که در بازار وجود دارد، می توان گفت که ترشی بادمجان شکم پر یکی از بهترین و خوشمزه ترین نوع این ترشی ها می باشد. طرز تهیه این نوع ترشی بسیار ساده و راحت است. از سوی دیگر مواد اولیه مورد نیاز آن همیشه در دسترس همه قرار دارد. برای تهیه این ترشی می توانید به صورت زیر عمل کنید.

مواد اولیه مورد نیاز:

  • بادمجان قلمی در حدود یک کیلوگرم
  • سرکه به مقدار لازم
  • سیر به مقدار 250 گرم
  • هویج به مقدار 200 گرم
  • سبزی ترشی مانند ریحان و غیره به مقدار مورد نیاز
  • فلفل سبز به مقدار 50 گرم

طرز تهیه: 
برای تهیه این نوع ترشی ابتدا باید موادی که قرار است در داخل بادمجان پر کنید، را آماده نماید. از جمله آنها می توان به فلفل، هویج، سیر و یا سبزی اشاره کرد. اینها را خرید کرده و مخلوط کنید.
بعد از تهیه این مواد، بادمجان را با دادن یک برش به صورت عمودی برش دهید و شکم آن را باز کنید سپس، بادمجان ها را به مدت 5 الی 7 دقیقه در داخل سرکه بپزید. بعد آن را از سرکه بیرون آورید و اجازه دهید تا به خوبی سرد شود.
بعد از اینکه بادمجان به خوبی سرد شد، آن را با موادی که از قبل آماده کرده ایم، پر می کنیم. بعد از پر کردن داخل بادمجان ها، آنها را در درون یک ظرف قرار داده و سرکه را به آن اضافه می کنیم.
مقدار سرکه باید مقداری بالاتر از اندازه بادمجان ها باشد. بعد از اضافه کردن سرکه، درب ظرف را بسته و به مدت 10 الی 12 روز آن را نگهداری می کنیم تا ترشی برسد.

قیمت استثنایی ترشی بادمجان

قیمت استثنایی ترشی بادمجان یکی از فاکتورهایی که مشتریان در زمان خرید ترشی بادمجان به آن دقت دارند، قیمت روز ترشي است. قیمت روز این محصول تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد. به همین دلیل برای آن نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را در بازار ارائه داد. ولی با این وجود، فروش ویژه ترشی با قیمت مناسب سبب می شود، که مشتریان بتوانند این محصول را با ارزانترین قیمت خریداری کنند جالب است که کمی درباره سرکه چوب در ایران بیشتر بخوانیم.