فروش ترشی عمده صادراتی

فروش زیتون شیشه ای صادراتی از کسب و کارهایی است که امروزه به شدت مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. این ترشیجات به صورت عمده از درب کارخانه و به صورت مستقیم با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسد. این یک مزیت عالی است چرا که قیمت محصولاتی که مستقیما از کارخانه خریداری شوند، بسیار کمتر از محصولاتی است که توسط دلال ها یا واسطه ها قیمت آن ها افزایش پیدا کرده باشد.

هم چنین اگر در کنار فاکتور خرید بدون واسطه از کارخانه، حجم عمده خرید را در نظر بگیریم، می توان گفت قیمت خرید بیش از پیش کاهش یافته و خریداران می توانند سود خوبی از خرید خود بدست آورند.

فروش ترشی عمده صادراتی

نکاتی درباره ترشی عمده

نکاتی درباره ترشی عمده

در کشور های جهان سوم، شاید خرید و فروش محصولات به صورت فله چیز عجیبی نباشد اما در کشورهای پیشرفته تر اروپایی این اقدام تا حدودی غیرقابل پذیرش است و محصولات باید حتما در بسته بندی های استاندارد و طبق اصول بهداشتی باشند.
این سازمان ها در تلاش هستند تا تمام تولید کنندگان را مجاب به استفاده از بسته بندی های مناسب برای محصولات تولیدی خود کنند و از فروش ترشیجات به صورت فله خودداری کنند زیرا اعتقاد دارند محصولات فله ممکن است کاملا غیر بهداشتی بوده و موجب بیماری شوند اما با توجه به بازار خرید و فروش ترشیجات می توان گفت که تا کنون خیلی موفق نبوده اند.

اما باید گفت اگر شما خرید خود را از یک منبع مطمئن انجام دهید، ترشیجات خریداری شده ممکن است حتی سالم تر از ترشیجات صنعتی با بسته بندی های کوچک باشند چرا که در محصولات خانگی و فله ای معمولا مواد شیمیایی استفاده نمی شوند و همانطور که می دانید مواد شیمیایی از اصلی ترین عوامل سرطان و انواع بیماری ها هستند. نکته مهم این است که شما باید خرید خود را از تولید کنندگان مطمئن انجام دهید چرا که بعضی اوقات ممکن است معروف ترین تولید کنندگان، تولید کننده سالم ترین ترشی ها نباشند.

خرید اینترنتی ترشی عمده صادراتی

خرید اینترنتی ترشی عمده صادراتی

همانطور که پیش تر گفتیم، شما باید زیتون سیاه روغنی خود را از تولید کننده های قابل اطمینان تهیه کنید. مجموعه زیتون مفتخر است اعلام بدارد که ترشیجات این مجموعه دارای علامت استاندارد از سوی وزارت بهداشت است و شما می توانید با اطمینان ترشیجات را مصرف کنید. همواره مهم ترین دغدغه ما رضایت مشتری است و برای این امر مهم ما تمام توان خود را بکار می گیریم تا رضایت و اطمینان شما را جلب کنیم.

شما می توانید انواع ترشیجات زیر را به مجموعه زیتون سفارش دهید و طعم واقعی ترشی سالم را بچشید.

  1. ترشی لوبیا سبز
  2. ترشی لیته
  3. ترشی مخلوط
  4. ترشی بادمجان
  5. ترشی بندری
  6. سیر ترشی