فروش سیر ترشی مرواریدی به قیمت کارخانه

یکی از انواع ترشیجاتی که در فروشگاه زیتون به فروش می رسد، سیر ترشی مرواریدی می باشد. این سیر ترشی با ظاهری شیک بسیار پر فروش است. هم چنین یکی از بهترین گزینه ها برای باز کردن اشتهای افراد بد غذا یا بی میل به غذاست.
علاوه بر این، سیر ترشی مرواریدی از اولین انتخاب های یک کدبانوی خوش ذوق و سلیقه برای پذیرایی از میهمانان عزیز خود می باشد تا بدین وسیله بتواند میزبانی عالی برای میهمانان خود باشد.

فروش سیر ترشی مرواریدی به قیمت کارخانه

تفاوت سیر ترشی سفید با سیر ترشی قهوه ای

تفاوت سیر ترشی سفید با سیر ترشی قهوه ای

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا برخی سیر ترشی ها سفید و برخی دیگر قهوه ای هستند. آیا سیر ترشی قهوه ای بهتر و سالم تر می باشد؟ آیا سیر ترشی های قهوه ای کهنه تر بوده و مدت زمان بیشتری از تولیدشان می گذرد؟ این سوال ها کاملا طبیعی هستند.

با توجه به نظر کارشناسان تغذیه، سیر ترشی های صنعتی می توانند در دو رنگ سفید یا قهوه ای تیره باشند. دلیل این امر نیز بیشتر مربوط به سرکه مصرفی است تا ماندگاری و طول عمر. برای تهیه برخی سیر ترشی ها از سرکه سفید و برای تهیه برخی دیگر از سرکه رنگی مانند سرکه قرمز استفاده می شود. لذا معمولا رنگ سیر ترشی ربطی به طول عمر آن ندارد.

وقتی سیر ها با سرکه رنگی جوشانده شوند بافت نرم تری پیدا می کنند و از این رو برخی سودجویان سیر ترشی هایی که رنگ قهوه ای داشته باشند را به عنوان سیر ترشی چند ساله به فروش می رسانند در حالیکه ممکن است حقیقت چیز دیگری باشد و ملاک طول عمر سیر ترشی فقط رنگ تیره آن نیست.

از این مطالب می توانیم نتیجه بگیریم که خواص این دو نوع ترشی تفاوت چندانی با هم ندارد. هرچند اگر این تفاوت رنگ به خاطر این باشد که سرکه سیر ترشی قهوه ای، سرکه طبیعی و خانگی بوده و سرکه سیر ترشی مرواریدی به خاطر استفاده از سرکه صنعتی، پیشنهاد می شود برای سلامتی بیشتر از سیر ترشی استفاده کنید که رنگ تیره تری داشته باشد.
در غیر اینصورت سیر ترشی مرواریدی که یکی از پر فروش ترین انواع ترشیجات می باشد برای زینت بخشی به سفره شما از هر نظر عالی است.

 

فروشنده سیر ترشی مرواریدی به قیمت کارخانه

فروشنده سیر ترشی مرواریدی به قیمت کارخانه

همه مردم مشتاق خرید محصولات به قیمت کارخانه می باشند. چرا؟ بسیار واضح است زیرا خرید مستقیم از تولید کننده به ما کمک می کند که بتوانیم خرید خود را با قیمت پایین تری انجام دهیم. قیمت خرید محصولات از کارخانه همواره ارزان تر از قیمت همان محصولات در بازار است.

حالا ما این امکان را برای شما فراهم کردیم که بدون مراجعه حضوری به کارخانجات مختف، بتوانید ترشیجات مورد نظر خود را اعم از انواع سیر ترشی نظیر سیر ترشی مرواریدی تنها با صرف چند دقیقه از وقت خود خریداری کنید و در مقصد مورد نظر تحویل بگیرید. این فرصت طلایی را از دست ندهید و با یک بار خرید از این مجموعه به یکی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.