فروش سیر ترشی چند ساله ارزان

سیر ترشی چند ساله همانطور که از نامش پیداست سیر ترشی است که به مدت زیادی در شرایط ایده آل نگهداری شده تا خواص آن افزایش یابد همچنین بهترین طعم را داشته باشد.
سیر ترشی چند ساله بسته به سن آن البته متفاوت است بطوریکه هر چه مدت بیشتری از نگهداری آن بگذرد مرغوب تر است. برای مثال سیر ترشی هفت ساله چنان نرم و خوش طعم است که در دهان آب می شود و بوی بسیار قوی و مطبوعی نیز دارد. علاوه بر این، جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر درباره زیتون درجه یک طارم به این سایت مراجعه نمایید.

فروش سیر ترشی چند ساله ارزان

نکاتی درباره سیر ترشی

نکاتی درباره سیر ترشی

یکی از سوال های پر تکرار در رابطه با طرز تهیه سیر ترشی این است که آیا در تهیه سیر ترشی از شیره انگور استفاده می شود یا خیر. این کار زیاد مرسوم و متداول نبوده و معمولا سیر ترشی که ما از آن صحبت می کنیم حاوی سیر، سرکه و نمک می باشد. زیتون خام سبز پس از برداشت در سورتینگ های مختلف نگهداری می شوند.

سوال متداول دیگر این است که چه سرکه ای برای تهیه سیر ترشی استفاده کنیم؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از سرکه سیب طبیعی می باشد اما شما می توانید از انواع سرکه های طبیعی استفاده کنید.
اما نکته ای که در مورد سرکه وجود دارد این است که برخی متقلبان در سیر ترشی از سرکه بالزامیک استفاده می کنند تا سیر ترشی خود را به نام سیر ترشی هفت ساله به فروش برسانند. شما نباید در سیر ترشی خود از سرکه بالزامیک استفاده کنید زیرا این سرکه طعم شیرینی به سیر ترشی می دهد که جالب نیست و با شیرینی سیر ترشی هفت ساله متفاوت است.

ممکن است که متقلبان در سیر ترشی به جای استفاده از سرکه بالزامیک از سویا سس استفاده کنند تا رنگ تیره به سیر ترشی دهد و چون سویا سس شور است دیگر از نمک استفاده نمی کنند. این ها مواردی است که هنگام تهیه یا خرید سیر ترشی باید به آن ها توجه نمایید.

برای تهیه سیر ترشی مرغوب دلخواه خود باید صبور باشید. کم ترین زمان لازم برای این که سیر ترشی برسد و آماده مصرف شود شش ماه است و زودتر از آن بهتر است که مصرف نشود. بهترین زمان استفاده از آن پس از هفت سال است اما شما می توانید بعد از ۳ یا ۴ سال نیز آن را نوش جان کنید.

خرید ارزان سیر ترشی چند ساله

خرید ارزان سیر ترشی چند ساله

تولید کنندگان بزرگ سیر ترشی به مشکلات مربوط به نگهداری سیر ترشی کاملا آگاهی دارند لذا آن ها با امکاناتی که در اختیار دارند بهترین شرایط را برای نگهداری از سیر ترشی ها مهیا نموده ند و چون تمام مراحل تهیه و نگهداری سیر ترشی ها در حجم عمده انجام می شود، بهای تمام شده آن ارزانتر از چیزی است که شما فکر می کنید. تمام تلاش تولید کنندگان تولید محصول با کیفیت و ارزان است تا با این قیمت منطقی شما بتوانید خرید ارزان و مناسبی داشته باشید.