فروش عمده سیر ترشی جوشیده

امروزه می توان گفت سیر ترشی یکی از محبوب ترین ترشی ها بین ایرانیان است و کسی پیدا نمی شود که حداقل یک بار طعم این ترشی خوشمزه و سیر ترشی پنج ساله را نچشیده باشد.

با فراهم شدن بستر های مختلف برای فروش عمده سیر ترشی جوشیده، مصرف این محصول حتی بیشتر هم می شود چرا که جوشاندن سیر ترشی باعث تسریع آماده شدن آن می شود و حجم بالایی از محصول در زمان کمی قابل عرضه است.
تولید کننده های سیر ترشی در تلاش هستند تا با افزایش سهم ایران در بازار های خارجی، بتوانند خدمتی به کشورشان کنند.گفتنی است کشورهای زیادی خواهان سیر ترشی های تولید شده با کیفیت در ایران هستند که این امر موجب رونق صادرات و بهبود وضعیت اقتصادی می شود.

فروش عمده سیر ترشی جوشیده

طرز تهیه سیر ترشی جوشیده

طرز تهیه سیر ترشی جوشیده

سیر ترشی که به روش سنتی تهیه می شود معمولا جوشیده نمی شود و برای جا افتادن آن باید زمان کافی سپری شود اما امروزه استفاده از این روش پاسخگوی نیاز وسیع مردم در جامعه مدرن نیست زیرا بسیار زمانبر است.

لذا برای تهیه سیر ترشی به روش صنعتی، سیر همراه سرکه و کمی آب می جوشد تا کمی نرم شود یا بافت انعطاف پذیرتری به خود گرفته و از تردی آن کاسته شود. این اقدام موجب می شود تا سیر ترشی در زمان کمتری جا افتاده و آماده مصرف شود و این گونه است که سیر ترشی جوشیده تهیه می شود.

البته همواره باید به این نکته توجه کرد که تهیه سیر ترشی و سرکه بالزامیک مارا به چند روش انجام میگیرد مثلا ممکن است برای تهیه سیر ترشی از سرکه های مختلفی استفاده شود یا از کارامل استفاده شود یا کمی شکر یا شیره خرما به سیر ترشی اضافه شود. تمام این موارد از نکاتی هستند که باید قبل از خرید سیر ترشی و برای بررسی سیر ترشی در نظر گرفته شوند.

از سرکه هایی که در تهیه سیر ترشی استفاده می شود می توان به سرکه سیب، سرکه بالزامیک و سرکه انگور اشاره کرد که هر کدام خواص متفاوتی دارند اما به طور کلی سرکه فواید بسیار دارد و در اسلام نیز مسلمانان به مصرف سرکه تشویق شده اند.

صادرات سیر ترشی

صادرات سیر ترشی

همانطور که پیش تر گفتیم، به علت کیفیت بالا و طعم عالی که سیر ترشی های تولید شده در ایران دارند، کشورهای زیادی خریدار عمده سیر ترشی از ایران هستند. از مهم ترین برند هایی که سیر ترشی با کیفیت تولید می کنند می توان به مهرام، بدر ،اصالت و کامبیز اشاره کرد.

امید است که بتوانیم با کمک به تولید و صادرات محصولات ایرانی موجب رونق گرفتن و مطرح شدن بازار ایران در جهان باشیم.