قیمت ارزان ترشی سیر با رب انار شمالی

ترشی سیر با رب انار شمالی از خوشمزه ترین انواع ترشیجات می باشد. این ترشی سیر که تولید آن بیشتر در شمال رواج دارد، با استفاده از رب انار تهیه می شود لذا طعمی جالب دارد. معمولا در تولید سیر ترشی از رب انار استفاده نمی شود.

اما مردم زیتون سیاه کیلویی را به روش های زیادی درست می کنند و این نیز یکی از این روش ها می باشد. اگر این ترشی را در شمال امتحان کنید، احتمالا بتوانید طعم اصیل آن را بچشید چرا که شمالی ها نه تنها تولید کننده حرفه ای ترشیجات هستند بلکه رب انار با کیفیتی نیز تولید می کنند.

قیمت ارزان ترشی سیر با رب انار شمالی

ترشی سیر با رب انار

ترشی سیر با رب انار

ترشی سیر یا سیر ترشی معمولا بسیار ساده تهیه می شود و نیاز به مواد اولیه زیادی ندارد، هرچند بسیاری از مردم ترجیح می دهند از موادی به عنوان طعم دهنده استفاده کنند تا ترشی سیر طعم بهتری به خود بگیرد. برخی از این مواد اولیه که به ترشی سیر اضافه می شوند عبارتند از:

  1. رب انار
  2. شیره خرما
  3. شیره انگور
  4. تمر هندی
  5. شکر

شما نیز می توانید از این مواد برای طعم دهی بیشتر استفاده کنید. اما اگر نسبت ها و مقدار این مواد را به درستی نمی دانید، خوب است که ابتدا ترشی سیر با خصوصیات موردنظر خود را از بازار تهیه کرده و سپس از طعم و نسبت های آن الگو برداری کنید.

هم چنین شما می توانید با خرید آنلاین محصولات، انواع و اقسام ترشیجات مختلف از شهرهای متفاوت را مشاهده کرده و اطلاعات بیشتری راجع به قیمت و هم چنین طرز تهیه این ترشیجات بیاموزید. اگر قصد خرید ترشیجات دارید، می توانید از سایت ما کمک بگیرید و مشاور مجموعه نیز شما را برای خرید بهتر و آسان تر راهنمایی می کند.

 

ترشیجات درجه یک شمالی

ترشیجات درجه یک شمالی

شمالی بودن یک ترشی، نوعی برند برای آن محسوب می شود و حتما شما بارها شنیده اید که مردم به دنبال ترشیجات شمالی هستند. شمالی ها، شیرازی ها، اصفهانی ها، تهرانی ها، تبریزی ها، جنوبی ها و مشهدی ها از بهترین تولید کنندگان ترشیجات می باشند و ترشیجات تولید شده در این شهرها از محبوبیت زیادی نیز برخوردار می باشد.

در حقیقت نام این شهرها به ترشیجات نوعی اصالت می بخشد. از جمله این ترشیجات می توان به ترشی سیر با رب انار شمالی نام برد. شمالی ها هم چنین در تولید ترشی بادمجان، ترشی لوبیا سبز، ترشی زیتون پرورده و…بسیار مهارت دارند. اگر شما خواهان خرید و لذت خوردن  زیتون خام امسال  هستید، کافیست با مجموعه زیتون در ارتباط باشید تا بهترین راه خرید ترشیجات شمالی را به شا معرفی کند.
هم چنین می توانید انوع دیگر ترشی که متقاضی آن می باشید را سفارش دهید و ما بهترین تلاش خود را برای خدمت بهتر به شما انجام می دهیم.