قیمت انواع ترشی مخلوط زیتون مازندران

همان طور که می دانید زیتون خواص فراوانی برای سلامتی بدن دارد و امروزه افراد با دانستن این موضوع آن را به صورت مختلف در برنامه غذایی خود جای می دهد. قیمت ترشی مخلوط زیتون مازندران بسته به حذف واسطه ها، کیفیت و حجم سفارشات متفاوت می باشد. این مرکز علاوه بر توزیع انواع ترشی مخلوط با کیفیت درجه یک آن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به مشتریان عرضه می کند.

قیمت انواع ترشی مخلوط زیتون مازندران

روش تهیه ترشی مخلوط

روش تهیه ترشی مخلوط مواد لازم برای تهیه ترشی مخلوط :

  • یک عدد بوته کامل سیر
  • نیم کیلو زیتون بدون هسته
  • دو لیوان سرکه
  • ۸۰۰ گرم هویج
  • رب گوجه به مقدار مورد نیاز
  • نمک به مقدار مورد نیاز
  • فلفل به مقدار مورد نیاز
  • سیاه دانه به مقدار مورد نیاز

طرز تهیه:

  1. ابتدا هویج و سیر را می شوییم و بعد آن ها را درون خرد کن می ریزیم و به اندازه درشت خرد می کنیم وقتی کاملا خرد شدن آن ها را درون آب داخل قابلمه می ریزیم و می گذاریم تا پخته شوند.
  2. بعد از پخته شدن چند دقیقه زمان می دهیم تا سرد شوند و بعد سیاه دانه را به آن اضافه می کنیم، همچنین زیتون ها را به خوبی شسته و آن ها را حلقه حلقه می کنیم.
  3. بعد در ظرف جداگانه ای ریخته و آن ها را هم می گذاریم تا بپزد و به آن نمک و فلفل اضافه می کنیم می توانیم برای خوش رنگ شدن ترشی بعد از اضافه کردن ادویه ها رب گوجه را در روغن تفت دهیم تا خامی آن گرفته شود.
  4. همه ی مواد که کاملاً سرد شدند با یکدیگر مخلوط می کنیم و در شیشه ای تمیز می ریزیم، بعد از ریختن مواد درون شیشه به آن سرکه می زنیم تا ماندگاری بالایی به ترشی دهد و طعم آن خوشمزه شود.
  5. سپس درب شیشه را محکم می بندیم و آن را در جای خنک و تاریک یا درون یخچال نگه داری می کنیم تا ترشی ما رسیده شود و آن را همراه غذا میل نماییم.

فروش انواع ترشی مخلوط زیتون

فروش انواع ترشی مخلوط زیتون فروش انواع ترشی مخلوط زیتون به صورت مستقیم و آنلاین صورت می گیرد به صورتی که این مرکز در عرصه فروش آنلاین انواع ترشی مخلوط مشغول به کار است و خدمات ارزنده‌ای به مشتریان خود می دهد.

مشتریان می توانند برای خرید ترشی مخلوط از این طریق به این مرکز معتبر مراجعه نمایند و میزان حجم درخواستی خود و نوع ترشی مخلوط را تعیین و انتخاب نمایند و قیمت مناسبی برای خرید بپردازد.

همچنین می توانند برای آگاهی و شناخت بیشتر این محصول به قسمت تماس مراجعه کنند و با کارشناسان ما در رابطه هرگونه سوال پیش آمده صحبت و مشورت نمایند.