قیمت ترشی بادمجان شکم پر مجلسی

ترشی بادمجان شکم پر یکی از انواع ترشی بادمجان می باشد که به خاطر ظاهر زیبا و شیک آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. معمولا ترشی بادمجان شکم پر یکی از انتخاب های شایع بین بانوان برای پذیرایی از مهمانان سر سفره می باشد که کاملا انتخاب درست و به جایی است. برای آشنایی بیشتر با قیمت ترشی بادمجان شکم پر مجلسی لطفا ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

قیمت ترشی بادمجان شکم پر مجلسی

تهیه ترشی بادمجان شکم پر مجلسی

تهیه ترشی بادمجان شکم پر مجلسی

موادی که برای پر کردن بادمجان استفاده می شود ممکن است متفاوت باشد اما می تواند شامل هویج، سیر، فلفل سبز و کیم یا گل کلم خرد شده باشد. در صورت رعایت تمامی نکاتی که راجع به طرز تهیه ترشی بادمجان شکم پر گفته ایم، ترشی بادمجان شکم پر معمولا پس از یک هفته آماده مصرف می شود البته بهتر این است که ۱۰ الی ۱۲ روز صبر کنید تا بافت ترشی کمی نرم تر شود.
در هر صورت بهتر است تا زمانی که ترشی آماده نشده در ظرف ترشی را باز نکنید و به ترشی فرصت بدهید تا خوب برسد.

هم چنین بادمجان هایی که برای تهیه ترشی بادمجان شکم پر استفاده می کنید باید قلمی باشند تا ظاهر سیک تر و مجلسی تر به خود بگیرند. البته انتخاب بادمجان قلمی تنها به خاطر ظاهر نیست، اگر بادمجان ها درشت باشند باعث می شود که ترشی خیلی خوب در ظروف قرار نگیرد و ممکن است بادمجان ها پاره شوند.

گفتنی است در تهیه این ترشی شما می توانید بادمجان ها را به جای سرکه در آب بجوشانید. جوشاندن بادمجان ها در سرکه باعث می شود که سرکه بیشتر جذب بادمجان ها شود و طعم ترشی و تندی سرکه بیشتر در ترشی بادمجان شکم پر احساس شود.

تولید ترشی بادمجان شکم پر

تولید ترشی بادمجان شکم پر

اگر تا به حال این ترشی را درست کرده باشید حتما می دانید که تهیه آن نسبت به برخی ترشی های دیگر کمی سخت تر بوده و ظرافت بیشتری می طلبد مخصوصا اگر خانگی باشد و در حجم عمده تهیه شود. به همین علت اگر قیمت این ترشی کمی بالاتر از ترشی های دیگر بود نباید باعث تعجب شما بشود البته مجموعه ما با در اختیار داشتن کادر حرفه ای و مجرب در تولید ترشیجات در نظر دارد این ترشی را با قیمتی مناسب و منطقی عرضه کند تا مشتریان عمده بتوانند سود خوبی از خرید و فروش این ترشی بدست بیاورند.در هر صورت شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ترشی بادمجان شکم پر مجلسی فرم سایت را پر کنید و منتظر ارتباط مشاوران ما باشید.