قیمت ترشی لوبیا سبز ارومیه

زیتون شیشه ای سبز ارومیه از معروف ترین ترشی های لوبیا سبز است. در اصل درست کردن ترشی لوبیا سبز دستور یکسانی دارد اما در بعضی مناطق کشور برخی از جزئیات فرآیند تهیه تغییر داده می شود تا کمی مزه متفاوتی پیدا کند.
تبریز و ارومیه از شهرهایی هستند که ترشی لوبیا سبز در آن ها بسیار معروف است و هم چنین ترشی های لوبیا سبز مرغوبی در این دو شهر تولید می شود که طرفداران زیادی دارد.

قیمت ترشی لوبیا سبز ارومیه

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با آب گوجه فرنگی

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز با آب گوجه فرنگی

در مطالب قبلی ما طرز تهیه ترشی ترشی لیته خانگی ۱۴۰۱ را بیان کردیم پس اگر تا به حال آن را نخواندید لطفا آن را مطالعه بفرمایید و خواهید دید که تهیه این ترشی تا چه حد آسان است. نوعی ترشی لوبیا سبز وجود دارد که با آب گوجه تهیه می شود. در این مطلب قصد داریم روش آماده کردن این نوع ترشی را آموزش دهیم.

مواد مورد نیاز:

  1. گوجه فرنگی بدون پوست
  2. لوبیا سبز
  3. سیر
  4. فلفل سبز تند
  5. هویج
  6. نمک
  7. زردچوبه
  8. سیاه دانه
  9. سرکه

ابتدا باید آب گوجه ها را بگیرید. برای اینکه پوست گوجه فرنگی راحت تر جدا شود، می توانید ابتدا گوجه فرنگی ها را در آب داغ قرار داده سپس سریعا آن ها را خارج کنید و در آب سرد بگذارید. سپس گوجه فرنگی های بدون پوست را در مخلوط کن ریخته و بعد از بدست آمده پوره، آن را روی حرارت قرار دهید تا کمی غلیظ شود.

لوبیا سبز و هویج و فلفل سبز را خرد کنید و ظرف مخصوص ترشی بریزید سپس نمک و زردچوبه و سیاه دانه را به آن اضافه کنید و در مرحله آخر سرکه و مایع بدست آمده از گوجه فرنگی را روی مواد ترشی بریزید تا جایی که مواد را کاملا بپوشاند. حتما در ظرف ترشی را محکم ببندید تا هوا وارد آن نشده و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

فروش ترشی لوبیا سبز ارومیه

فروش ترشی لوبیا سبز ارومیه

خرید و فروش ترشیجات امروزه از مشاغل بسیار جذاب و پر سود به شمار می رود. یکی از عوامل موثر بر این جذابیت، طعم خوش ترشیجات، تنوع ترشیجات و تنوع در بسته بندی آن است که انعطاف زیادی دارد.
شما می توانید ترشیجات را در شیشه های کوچک، پت، دبه با سایز های متفاوت و یا حلب سفارش دهید که این مزیت باعث می شود که حمل و نقل ترشیجات بسیار آسان تر شود حتی اگر مقصد بسیار دور باشد. همین موارد جزئی در این محصول است که این حوزه را تا این حد پر طرفدار و پر سود کرده است.