قیمت مناسب ترشی بندری خانگی

در حال حاضر ترشی بندری یکی از انواع ترشی های معروف و خوشمزه است که قیمت ترشی بندری خانگی بر اساس مواد اولیه ارگانیک در تهیه آن، نوع کیفیت، نحوه تولید، توزیع و بسته بندی، نوع ترشی، نوع برند، میزان عرضه و تقاضا، استاندارد و بهداشتی بودن آن، طعم و مزه تند آن، شکل ظاهری و دیگر موارد متفاوت است که دارای طرفداران زیادی می باشد در این میان نگاهی هم به سرکه سفید سه لیتری هم بی اندازیم.

قیمت مناسب ترشی بندری خانگی

چگونه ترشی بندری درست کنیم؟

چگونه ترشی بندری درست کنیم؟

برای درست کردن ترشی بندری به مواد مهمی از قبیل: بادمجان، هویج، خیار، رب انار، مو سیر، فلفل سبز تند، کرفس، ادویه ترشی، گوجه فرنگی، سبزی معطر و مخصوص ترشی مانند: نعنا خشک، مرزه، ترخون، گشنیز، تمبر هندی، سرکه، نمک، گل کلم، سیب زمینی ترشی لازم است که می تواند در درست کردن ترشی مرغوب و مناسب بسیار حائز اهمیت باشد.

برای تهیه این نوع ترشی به روش خانگی ابتدا مقدار مواد اولیه را از قبل تعیین نموده و سپس فلفل سبز قلمی تند را با کمی نمک و سرکه می جوشانند تا نرم شوند.

سپس در مرحله بعدی تمر هندی را درون مقداری سرکه انداخته و هسته های آن را با استفاده از یک صافی بیرون آورده در مرحله بعد گوجه فرنگی، سیر، هویج، سیب زمینی را پوست کنده و آن ها را به صورت نگینی خرد می کنند و همچنین برگ کرفس را جدا و به اندازه بقیه مواد خرد کرده و خیارها را با پوست خرد کرده و کمی نمک روی آن ها میریزند و صبر می کنند تا به مدت 2 الی 3 ساعت آب آن از بین برود.

در این مرحله بادمجان، را با مقداری سرکه جوشانده تا کمی نرم شوند و بقیه مواد اضافی مانند: ادویه و سبزیجات خشک معطر را به بادمجان داغ اضافه کرده و آن ها را با دیگر مواد مخلوط می کنند.

در مرحله پایانی، رب انار، آب گوجه فرنگی آماده و غلیظ شده و نیز تمر هندی رقیق شده با سرکه را به مواد اضافه می کنند و نیز مقداری نمک داخل مواد می ریزند و آن ها را در ظروف مخصوص ترشی بسته بندی و نگهداری می کنند و می گذارند تا ترشی خوب حا بیفتد و قابل استفاده شود جالب است که کمی درباره سرکه تاکستان بیشتر بخوانیم.

فروشنده انواع ترشی بندری خانگی

فروشنده انواع ترشی بندری خانگی

فروشنده انواع ترشی بندری خانگی سعی می کند تا این محصول غذایی با ارزش را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در انواع برندهای متفاوت و بسته بندی های متنوع به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی در اختیار متقاضیان خود قرار می دهد که امروزه علاوه بر جذب مشتری از بازار گرمی و فروش و سود زیادی برخوردار می باشد که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حایز اهمیت است.

امروزه خرید ترشی بندری از طریق مراکز عمده فروش در سراسر کشور به روش مستقیم و بدون واسطه بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است که مشتریان زیادی را به خود ختصاص داده است.