قیمت مناسب ترشی مخلوط جنوبی

ترشی مخلوط جنوبی یکی از جذاب ترین تولیدات سنتی مردم جنوب کشور است.
آنها محصولاتی هستند که با تخمیر سیفی جات و سبزیجات مختلف در سرکه و آب نمک یا در سرکه رقیق به تنهایی تهیه می شوند تا برای مدت طولانی تری نگهداری شوند و به عنوان یک وعده همراه غذا مصرف می شوند.
ترشی جز جدایی ناپذیر از زندگی ایرانیان است. به دنبال خرید آن هستید؟ ما مناسب ترین قیمت ترشی مخلوط جنوبی را ارائه می دهیم.

قیمت مناسب ترشی مخلوط جنوبی

مزه نظیر ترشی مخلوط

مزه نظیر ترشی مخلوط مزه بی نظیر ترشی مخلوط فقط و فقط به سبب آماده سازی حرفه ای آن است. به طور کلی، مناطق مختلف ایران بخش مهمی از آماده سازی محصولات غذایی برای زمستان است.
محصول بدست آمده ای را ترشی مخلوط جنوب می می نامند که با بهترین مواد اولیه و در یک موقعیت زمانی خاص تولید گردد.

به دست آوردن سبزیجات مناسب و آماده سازی آنها برای خواب چند ماهه معمولاً اولین قدم یک آشپز برای تهیه ترشی مخلوط است. این شامل شستن و برش دادن آنها و حتی در صورت لزوم کمی پختن آنها است.
به عنوان مثال، بادمجان قبل از نگهداری باید نیمه پخته شود در غیر این صورت خوردن نتیجه آن بسیار دشوار است.
سبزیجاتی مانند خیار یا هویج باید پوست کنده شود، مگر اینکه از انواع مینیاتوری استفاده شود. بسیاری از آنها برای چند ساعت روی پیشخوان مانده و کمی نمک خشک می کنند.

مایع ترشی استفاده شده برای ترشی مخلوط همان چیزی است که به سبزیجات نام ترشی می بخشد. این کار اغلب همزمان انجام می شود که سر آشپزها سبزیجات مختلف را برش می زنند و آنها را در یک ظرف شیشه ای برای نگهداری قرار می دهند.

سرکه سفید یا مخلوط آب پز شده از قسمت های مساوی آب و سرکه به آن اضافه می شود تا مواد مخلوط ترشی کاملاً در آن غرق شود. سیر خرد شده، نمک و فلفل سیاه، مانند گیاهان خشک مانند آویشن و رزماری، مکرر به مایعات اضافه می شوند.
هر چه آشپز نمک بیشتری استفاده کند، به سرکه کمتری نیز احتیاج دارد.

فروش انواع ترشی مخلوط جنوبی

فروش انواع ترشی مخلوط جنوبی فروش انواع ترشی مخلوط جنوبی توسط ما با بهترین قیمت انجام می شود. ترشی جنوبی یک روش ایجاد درجه یک و منحصر به فرد دارد.
مواد این ترشی ما به محلول آب و سرکه 5-10٪ فشار داده می شوند و فرآیند تخمیر آغاز می شود.
در این ترشی از نمک استفاده نشده است تا از اثرات سو آن جلوگیری شود.
در انواع ترشی مخلوط جنوبی قند موجود در سبزیجات، معمولاً طی چند هفته به اسید لاکتیک در دمای 23-23 درجه سانتی گراد تبدیل می شود.
اسیدیته محلول حاصل حدود 1٪ است که سبب ترش شدن همه اجزای این ترشی جذاب به صورت یکنواخت می شود. جهت خرید ترشی مخلوط جنوبی با ما تماس بگیرید.