مرکز انواع سیر ترشی هفت ساله

سیر ترشی یک چاشنی قابل تأمل است، زیرا سیر در درجه اول گرم و خشک است و سرکه در درجه دومسرد و آبدار است. ترشی سیر ۷ ساله دارای خواص دارویی و غذایی زیادی است، سیر ترشی هفت ساله تنها نوع غذایی مناسب برای هر فرد از هر نوع طبع اعم از سودا، صفرا یا سرد مزاج است از این رو مشتریان می توانند با مراجعه به مرکز انواع سیر ترشی هفت ساله ما این محصول را با قیمت خوبی خریداری کنید در این میان نگاهی هم به ترشی لیته خانگی هم بی اندازیم.

مرکز انواع سیر ترشی هفت ساله

طرز تهیه سیر ترشی

طرز تهیه سیر ترشی در مرحله اول، پوست خارجی گیاه سیر را پوست بگیرید و آن را کاملا بشویید. سپس بگذارید سیر خوب خشک شود و آن را کم آب بگذارید، سیر را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در مخلوطی از سرکه و رب انار، شکر و سس سویا بجوشانید، اما مراقب باشید که سیر خیلی نرم نشود. سپس صبر کنید تا سیر خنک شود و سپس آن را در ظرف مورد نظر بریزید و سرکه را روی آن بریزید، سرکه باید سیر را بپوشاند.

سپس می توانید محکم ظرف را ببندید و آن را به مدت ۴۰ روز در مکان تاریک نگه دارید و بعد از ۴۰ روز از آن استفاده کنید. در بهار تازه است و برای تهیه این ماریناد مناسب است. کدو تنبل را پوست بگیرید، رنده کرده و فشار دهید. به عبارت دیگر، گیاهان سیر فقط باید یک پوست و ریشه داشته باشند. در فصول دیگر اگر سیر خشک موجود است به مدت یک روز خیس بخورید.

سپس ریشه های اضافی و پوست آن را برداشته و داخل آبکش بریزید تا خشک شود. اگر بوته ها ناهموار و غرق شده اند ، بهتر است آنها را رنده کنید تا زبری از بین برود و بدون از بین بردن کامل پوست آنها، دور بریزید. سپس به طور مرتب سیر را در ظرف بریزید، یک قاشق چای خوری نمک به آن اضافه کنید و سرکه را بریزید تا کاملاً روی آن بپوشد. چند روز بعد، سرکه را با سیر خورده و سر آنها را خالی می کنند.

دوباره سرکه اضافه کنید تا کاسه پر شود. با گذشت زمان، رنگ سیر تغییر کرده و قهوه ای می شود و پس از چند سال کاملاً سیاه و شیرین می شود. اگر برای تهیه این ماریناد از سرکه طبیعی استفاده کنید، یک ترشی با کیفیت خواهید داشت. این ترشی حداقل پس از ۶ ماه قابل استفاده است. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید سیر ترشی به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

فروشگاه انواع سیر ترشی هفت ساله

فروشگاه انواع سیر ترشی هفت ساله مجموعه ما دارای فروشگاه سیر ترشی هفت ساله است که این محصول را با قیمت متنوع و کاملا رقابتی به دست مشتری می رساند این محصول توانسته با خاصیت های بسیار خود و با داشتن طعم خوشمزه مشتریان بسیاری را جذب خود کند و این محصول را با بسته بندی های متنوع و با کیفیت به سراسر کشور توزیع کند از این رو شما خریداران محترم می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه ما این محصول را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید جالب است که کمی درباره سرکه خانگی بیشتر بخوانیم.