مرکز تولید ترشی بادمجان شکم پر درجه یک

ترشی بادمجان شکم پر از محبوب ترین ترشی های ایرانی محسوب می شود که تقریبا در کنار اغلب غذاهای اصیل ایرانی می توان آن را سرو کرد. این نوع ترشی را در فروش ویژه ترشی می توانید با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

شما می توانید باکیفیت ترین نوع سیر ترشی پنج ساله را از مرکز تولید ترشی بادمجان شکم پر درجه یک خریداری کنید. تا با خیال راحت و کمترین هزینه محصول باکیفیتی را به دست آورید.

مرکز تولید ترشی بادمجان شکم پر درجه یک

نحوه تولید ترشی بادمجان شکم پر

نحوه تولید ترشی بادمجان شکم پر آیا می دانید ترشی بادمجان شکم پر چگونه تهیه می شود؟

ما در ادامه مراحل تهیه این نوع ترشی را آورده ایم:

  1. در مرحله اول بادمجان ها را شسته و خشک می کنیم. سپس کلاهک آنها را جدا کرده و یک برش عمودی در آنها ایجاد می کنیم. البته توجه داشته باشید که برش نباید به گونه ای باشد که به بادمجان آسیب برساند.
  2. در مرحله دوم بادمجان های مرحله قبل را همراه سرکه در یک قابلمه ریخته و سپس به مدت 5 تا 7 دقیقه روی حرارت قرار می دهیم تا بپزند و کمی نرم شوند.
  3. در مرحله سوم موادی را که از قبل برای داخل شکم بادمجان آماده کرده ایم، در داخل شکم بادمجان ها می ریزیم.(این مواد کاملا سلیقه ای هستند ولی اکثرا شامل هویج و سبزی های معطر و تازه می شوند.)
  4. در مرحله آخر بادمجان های شکم پر را همراه سرکه در یک ظرف دردار می گذارند و سر ظرف را محکم می بندند.

قیمت استثنایی بهترین انواع ترشی

قیمت استثنایی بهترین انواع ترشی در هنگام خرید ترشی بادمجان شکم پر موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است به آن توجه کنید قیمت روز ترشی می باشد.

قیمت روز ترشی بادمجان پارامتری و سرکه کیلویی است که می تواند تحت تاثیر یک سری عوامل مختلف تغییر کند و دچار نوسان شود.

به نظر شما عواملی که روی قیمت این محصول تاثیر می گذارند کدام ها هستند؟

در ادامه برخی از این عوامل را برای شما بیان می کنیم، پس تا پایان با ما همراه باشید:

  • کیفیت ترشی: ترشی از نظر کیفیت به سه گروه کیفیت بالا، کیفیت متوسط و بی کیفیت تقسیم می شود. هرچه کیفیت این نوع ترشی بالاتر باشد و در تهیه آن اصول بهداشتی بیشتر رعایت شده باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت.
  • قیمت مواد اولیه ترشی: قیمت مواد اولیه ترشی بادمجان مهمترین عاملی است که می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال هرچه قیمت بادمجان بالاتر رود، قیمت ترشی آن نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند.
  • فروش ترشی به صورت فله یا بسته بندی شده: ترشی به دو صورت فله یا بسته بندی شده به بازار عرضه می گردد که معمولا انواع فله این محصول قیمت پایین تری دارد. البته در اینجا لازم است ذکر کنیم که قیمت انواع بسته بندی این محصول نیز تحت تاثیر عواملی مانند اندازه بسته بندی و برند تولید کننده محصول تغییر می کند.

با توجه به عوامل بالا هنگام خرید این محصول می توانید انواع ترشی را با قیمتی استثنایی خریداری کنید.