مرکز تولید ترشی لیته ساده

یکی از چاشنی های محبوب ایرانی خوشمزه، ترشی‌ لیته است. مرکز تولید ترشی لیته ساده با بهره گیری از بهترین و تازه ترین مواد اولیه این محصول را به روش استاندارد در محیط بهداشتی تولید کرده و سپس در بسته بندی های متنوع به صورت عمده و خرده به بازار مصرفی داخلی و خارجی کشور عرضه می کند تا همه افراد بتوانند به این محصول دسترسی داشته باشند.

مرکز تولید ترشی لیته ساده

مواد اولیه ترشی لیته ساده

مواد اولیه ترشی لیته ساده ترشی لیته یکی از بهترین نوع ترشی های سنتی است که مصرف آن در فصل زمستان و پاییز در کنار غذاهای ایرانی توصیه می شود. این ترشی در سراسر کشور با روش های مختلفی تهیه می شود. ترشی لیته در دو نوع ساده و مخلوط وجود دارد.
مواد اولیه ترشی لیته ساده بادمجان، گل کلم، فلفل دلمه ای، فلفل تند، هویج، سیر، سبزیجات معطر و ادویه می باشد که باید ابتدا بادمجان ها را کبابی کرده و سپس آنها را به همراه سیر چرخ کنید. حال به آن فلفل دلمه ‌ای، گل کلم، فلفل تند و هویج خرد شده اضافه نمایید و خوب با هم مخلوط کنید.
در مرحله بعدی باید سبزیجات معطر که شامل ترخون نعنا، جعفری و گشنیز می باشد به همراه نمک و زردچوبه به مواد ترشی اضافه کنید و هم بزنید. سپس مواد آماده شده را در داخل یک ظرف مناسب شیشه ای ریخته و سرکه را به اندازه‌ای که روی ترشی بیاید، بریزی. ترشی لیته ما پس از یک هفته آماده است که باید در جای خنک نگهداری شود.

ارزانترین ترشی لیته ساده کیلویی

ارزانترین ترشی لیته ساده کیلویی بازار ترشی با توجه به خرید و فروش بالایی که دارد، بسیار داغ و پر رونق است به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. ترشی لیته که با تمامی ذائقه و مزاج ها سازگاری دارد و به دلیل تقاضای بالا برای تولید، با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد.
ترشی ارزان لیته کیلویی با توجه به این که در حجم بالایی به فروش می رسد، به دلیل میزان تولید بالا و حذف هزینه‌های اضافی قیمت بسیار مناسب بوده و از اینرو مشتریان می‌توانند این محصول را با نرخ پایین‌تری خریداری کنند. در خرید ترشی لیته کیلویی با توجه به اینکه شما هزینه های بسته بندی و حمل و نقل کمتری را متحمل می شوید، بنابراین قیمت نهائی محصول نیز بسیار مناسب تر خواهد بود.
جهت خرید این محصول می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. این مجموعه با استفاده از بهترین و مناسب ترین تازه ترین مواد اولیه  به روش بهداشتی و قیمت مناسب تولید می شود. اگر این محصول را به صورت کیلویی خریداری کردید حتماً در محیط و مکانی مناسب نگهداری نمایید.